به گزارش پارس نیوز، 

 بنابر اعلام آژانس آرشین پرواز، تور استانبول یکی از بهترین و پر طرفدار ترین تورهای فصل بهار و تابستان است که هر ساله افراد زیادی را برای گذران تعطیلات به استانبول می برد.یکی از مواردی که بسیاری از افراد را به استانبول می‌کشاند وجود مراکز خرید فراوان است که علاقمندان به خرید را ذوق زده می‌کند. اگر شما از جمله از آقایانی هستید که از چرخیدن در مراکز خرید تنفر دارید و یا نمی‌خواهید هزینه زیادی را در سفر به استانبول داشته باشید به استانبول سفر نکنید!

خرید در استانبول

استانبول شهرت فراوانی دارد و بسیاری از برندهای جهانی در این شهر که پایتخت کشور ترکیه است؛ اقدام به تاسیس نمایندگی کرده‌اند و از آن هیجان انگیزتر اینکه در برخی فصول حراج‌های بزرگ برگزار می‌کنند و لذت یک خرید آسان، ارزان و با کیفیت را به علاقمندان خود هدیه می‌کنند.

مراکز خرید استانبول

با ما همرا شوید تا شما را با بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید استانبول آشنا کنیم.

مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال یکی از مراکز خرید استانبول است که ظاهری بسیار شکیلی دارد و وجود برندهای مختلف جهانی در آن انگیزه کافی ای برای ساعت‌ها گردش و چرخیدن در آن را به علاقمندان به خرید می‌دهد. این مرکز خرید حدود 350 فروشگاه بزرگ و کوچک دارد که برندهای معروفی همچون میس سلفریج، دکالتون و آدیداس را شامل می‌شود.

آقایان به استانبول سفر نکنند!

​ استانبول دارای بزرگ‌ترین نمایندگی toyzz و کامل‌ترین کالاهای مربوط به برند Victoria secret در تمام استانبول است. تمامی ویژگی‌های مذکور و بسیاری از موارد ذکر نشده باعث شده است هیچ‌کس از این مرکز خرید دست خالی بیرون نیاید.

مرکز خرید فروم استانبول

فروم یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید اروپایی در استانبول است که به صورت تقریبی هر ساله حدود 20 میلیون بازدید کننده دارد و برندهای معتبر و بزرگی همچون zara, teksona و m&s را در خود گنجانده است. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های فراوانی که دارد امکانات تفریحی فراوانی نیز دارد.

آقایان به استانبول سفر نکنند!

​ این مرکز خرید ویژه افرادی است که می‌خواهند سفر و البته خریدی به صرفه داشته باشند. اگر به دنبال زمان و اجناس حراج هستید به بخش promotions سایت این مرکز خرید مراجعه کنید.

مرکز خرید کانیون استانبول

کانیون از جمله مراکز خرید گران و لوکس استانبول است. برندهایی همچون باناناریپابلیک، آن تیلور و تامی هیلفیگر تنها در این مرکز خرید شعبه دارند.

این مرکز خرید شرایطی را مهیا کرده است که بتوانید از خوردن غذاهای ترکی خوشمره لذت ببرید. این مرکز خرید دارای 4طبقه است.

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال بهترین و هیجان انگیزترین مکان در استانبول است، شاید باورتان نشود ولی در برخی زمان‌ها تعداد گردشگرانی که در این خیابان رفت و آمد می‌کنند از مردم استانبول بیشتر است! خیابان استانبول منتهی به میدان تکسیم می‌شود و دور تا دور آن را فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها فرا گرفته است.

​ این خیابان از جمله جاذبه‌های دیدنی استانبول است و اگر به استانبول سفر کنید و به این خیابان نروید انگار هیچ جایی از استانبول را ندیده‌اید!

خیابان گالاتا استانبول

گالاتا خیابانی برای خرید و فروش ابزار موسیقی است و محصولات چرمی و محصولات خانگی ترکی نیز از بهترین گزینه‌ها برای خرید در این خیابان است.

آقایان به استانبول سفر نکنند!

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از قیمت تور استانبول و خدمات و شرایط سفر به دبی به سایت آرشین پرواز و یا به آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، نرسیده به چهارراه اندیشه، پلاک ۴۰، طبقه اول، واحد 2 مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 86026890 و 88423462 تماس بگیرند.