به گزارش پارس نیوز، 

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود گفت: نقش اصلی سریالی با نام «مینو» را ایفا کردم که از اوایل آذرماه پخش می شود.

وی افزود: مجموعه تلویزیونی «مینو» از آن دسته سریال هایی است که به لحاظ مضمون و محتوا در سینما و تلویزیون کمتر شاهد آن بوده ایم و فکر می کنم سریال خوب و جذابی شده است.

این بازیگر ادامه داد: با وجود اینکه کارها را با وسواس انتخاب می کنم و در تلویزیون دو چندان می شود؛ اما نگاهم نسبت به نقش و سریال " مینو " بسیار مثبت است و امیدوارم با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند تا مدت ها دوری من از تلویزیون را جبران کند. همیشه فکر می کنم کارهایی که به آنها جواب مثبت می دهم، علاوه بر اینکه باید در راستای اهدافم باشد؛ باید با مخاطب نیز ارتباط خوبی برقرار کند تا احترام آنها حفظ شود.

غزالی درباره فعالیت های سینمایی اش عنوان کرد: فیلم سینمایی " شب لرزه " به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی را کار کردم که از زمان نمایش آن اطلاعی ندارم. همچنین سینمایی «من یوسفم مادر» را کارکردم که کاری متفاوت است و قرار شده در بخش هنر و تجربه اکران شود و این روزها در حال طی کردن مسیر اکران بین المللی است.