به گزارش پارس نیوز، 

مجتبی رحیمی فیلمبردار سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر صاحبان ۲ فیلم سینمایی با عنوان های «هفت خط» و «زن خوب» پروانه ساخت این آثار را دریافت کرده اند و قرار است به زودی کار فیلمبرداری این آثار را آغاز کنم.

وی افزود: پیش از این قرار بود کار کارگردانی «هفت خط» را قدرت الله صلح میرزایی انجام دهد اما از آنجا که او به کارگردانی یک سریال مشغول شد دیگر نتوانست این کار را انجام دهد از همین رو محسن وزیری تهیه کننده «هفت خط» مشغول رایزنی با کارگردان های مختلف است اما هنوز با کسی به نتیجه نرسیده است.

فیلمبردار «چهار اصفهانی در بغداد» عنوان کرد: در حال حاضر بسیاری از عوامل پشت صحنه برای همکاری در «هفت خط» قرارداد بسته اند اما هنوز حضور بازیگران قطعی نشده است زیرا بازیگرانی که مدنظر است در پروژه های مختلف مشغول ایفای نقش هستند به همین دلیل باید ببینیم چه زمان وقتشان خالی می شود و به محض قطعی شدن بازیگران، فیلمبرداری آغاز می شود.

به گفته رحیمی، «هفت خط» که یک فیلم طنز است در تهران، شمال کشور و اصفهان فیلمبرداری می شود.

وی در بخش دیگر از صحبت هایش درباره فیلم سینمایی «زن خوب» بیان کرد: این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد بانکی مانند «هفت خط» با مشکل بازیگر رو به رو است. از آنجایی که این روزها تا بازیگر خوبی در پروژه نباشد فروش چندانی نمی کند باید دست نگه داشت تا سر بازیگران کمی خلوت تر شود. با این وجود طبق برنامه ریزی ها یک ماه بعد از انعقاد قرارداد با بازیگران، فیلمبرداری این اثر آغاز می شود.

رحیمی در پایان اظهار کرد: این فیلم که درباره مسایل اجتماعی و خانوادگی است در اصفهان فیلمبرداری می شود.