به گزارش پارس نیوز، 

صفحه رسمی سریال ممنوعه با انتشار کلیپی در اینستاگرام خبر از پخش مجدد سریال ممنوعه به روال عادی داد.

کارگردان سریال ممنوعه

امیر پورکیان کارگردان سریال ممنوعه

در ویدئوی منتشر شده در صفحه رسمی سریال ممنوعه کارگردان و تهیه کنندگان این سریال به صورت نمادین درحال آزاد کردن چند پرنده هستند و کارگردان این سریال درخصوص ادامه پخش سریال ممنوعه میگوید:به لطف خدا تمام مراحل اداری پخش سریال ممنوعه انجام شد و ما بعد از ایام عزاداری اربعین و اتمام ماه صفر در خدمت شما هستیم و در ادامه از مخاطبان سریال ممنوعه برای صبر و شکیبایی شان تشکر کرد و از تاخیر پیش آمده در پخش سریال عذرخواهی کرد.

سریال ممنوعه

سریال ممنوعه بعد از پخش چند قسمت ابتدایی این سریال با مشکلات زیادی در پخش مواجه شد و با مبتذل خواندن داستان ادامه پخش به انجام اصلاحات موکول گردید.

امیرحسین آرمان

تیپ متفاوت امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فجر هم در یک گفتگو از مشکل دار بودن چند قسمت ابتدایی این سریال صحبت کرد و پخش آن را به انجام اصلاحات و اتمام ایام عزاداری موکول کرد و این سریال بالاخره بعد از دوماه توقیف به پخش در نمایش خانگی میرسد.

لیلا زارع

بازی لیلا زارع در سریال ممنوعه

داستان سریال ممنوعه : سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند و به دغدغه های امروز جوانان و آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی می پردازد.

الهه حصاری

نقش متفاوت الهه حصاری در سریال ممنوعه

بازیگران سریال ممنوعه عبارتند از : امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

امیرحسین آرمان

بازی امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه


انتهای پیام/