به گزارش پارس نیوز، 

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام به تعریف و تمجید از نقش های ماندگار پرویز پرستویی در سینما پرداخت.

نقش های ماندگار پرویز پرستویی از نگاه کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز با انتشار پستی در اینستاگرام برای پرویز پرستویی سنگ تمام گذاشت و نوشت :

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون

هنوز صدای خنده های سالنهای مارمولک و لیلی بامن است و مردعوضی توی گوشمه، هنوز خاطره اشکهای حاج کاظم آژانس و اون بازی حیرت انگیزتون در فیلممون(بنام پدر) توی ذهنمه... هنوز که هنوزه تک تک نصیحتهات آویزه گوشمه عموپرویز عزیز تکرار نشدنی سینمای ایران... سرت سلامت و سایه ات کماکان بر سر سینما مستدام باد مرد....

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی استاد نقش های متفاوت

پرویز پرستویی یکی از چهره های ماندگار سینما و تلویزیون است که در نقش های طنز و جدی آثار ماندگاری را خلق کرد و در همه نقش هایش موفق عمل کرد و توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

پرویز پرستویی بازی در تئاتر را از سال 48 آغاز کرد و سال 62 اولین بار در یک فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت. یکی از بهترین بازی های این هنرمند پیشکسوت بازی ماندگار او در آژانس شیشه ای بود که سیمرغ بلورین جشنواره فجر را به او به ارمغان آورد.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در نمایی از فیلم مارمولک

دوئل ، لیلی با من است ، مارمولک ، مهر مادری ، آژانس شیشه ای ، مرد عوضی ، بید مجنون ، مومیایی ، کتاب قانون ، بادیگارد و ... از جمله بهترین فیلم های سینمایی این بازیگر سینما و تلویزیون است.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در فیلم لس آنجلس تهران

فیلم لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان از جدیدترین کارهای سینمایی پرویز پرستویی است که در این فیلم در نقشی متفاوت جلوی دوربین رفت.

انتهای پیام/