به گزارش پارس نیوز، 

 حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه ستادچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان پیشوا که صبح دوشنبه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ماموریت مهم مسئولان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و شعار محوری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افتخار به گذشته، امید به آینده است که این شعار اقتدار جمهوری اسلامی ایران است به جهانیان نشان می دهد که چهل سال از انقلاب با تمام دشمنی ها و فتنه ها به خوبی گذراندیم و به آینده کشور خود امیدوار هستیم.

محمودی خاطر نشان کرد: جوانان امروز ما در کشور از دستاورده های انقلاب اسلامی خبر ندارند و تحلیل خوبی برای آنها نداشته ایم مسئولان ما برای تبیین دستاورده های انقلاب اسلامی پای کار بیایند.

حجت الاسلام محمودی گفت:تقضا ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از مسئولان اجرایی هر شهرستان این است که دستاورده های هر منطقه در دوران انقلاب جمع آوری شود و برای مردم و جوانان تبیین و توزیع بشود.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی چندین بار در سخنان خود اشاره کرده است که برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا جوانی که در ایران حضور دارد بداند که این نظام چه بود و چه شد همه این دستاورده ها به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسللمی استان تهران گفت:امروزه خیلی ها از شنیدن اسم جنگ نرم ناراحت می شوند امروزه دشمنان با فضای مجازی به جنگ ایران آمده اند مسئولان مربوطه در فضای مجازی باتلاش بیشتر کار خود را انجام بدهند و اگر کار خود را به خوبی در فضای مجازی انجام ندهیم دشمنان از غفلت ما استفاده می کنند و ضربه وارد می کنند.

وی بیان کرد: دشمنان با رهبری و دولت ما مشکل ندارد بلکه با مردم و جمهوری اسلامی کار دارند و توان خود را گذاشته اند که این کشور را از بین ببرد و تلاش ما این است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و در روز ۲۲ بهمن ضربه نهایی را خواهیم زد.

رئیس ستاد ۱۳ آبان استان تهران با اشاره به این که [دشمن روز ۱۳ آبان را برگشت تحریم ها] اعلام کرده، است،اظهار داشت: انتخاب روز ۱۳ آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و حضور باشکوه تر همه مسئولین، و مردم در این روز، قطعا می تواند هشدار جدی به استکبار جهانی و بی اثر گذاشتن تحریم ها باشد.