به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بنابر فراخوان منتشر شده در 21 مهرماه تهیه کنندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند از فردا با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس  fajrfilmfestival.com مراحل ثبت نام خود را تکمیل و اطلاعات فیلم را به همراه عکس در پرتال جشنواره ثبت کنند.

این مهلت که تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت شامل بخش های سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) و نگاه نو (ویژه فیلم اول کارگردانان) می‌شود.

در فراخوان این دوره جشنواره آمده است: آثار بلند سینمایی که تا بهمن‌ماه 1397 در ایران به نمایش درنیامده‌اند (فیلم‌های سینمایی با مدت زمان 75 دقیقه به بالا و فیلم‌های مستند سینمایی 70 دقیقه به بالا ) می‌توانند متقاضی شرکت در جشنواره باشند. آثاری که در دوره‌های قبل توسط هیأت انتخاب بازبینی شده نمی‌توانند متقاضی شرکت در این دوره باشند.

تهیه کنندگان حقیقی و حقوقی می‌بایست فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کرده، حداکثر تا روز چهارشنبه 30 آبانماه 1397 به همراه نسخه بازبینی هیات انتخاب به صورتDCP یاDVD ، عکس‌های‌ صحنه و عکس کارگردان بر روی CD و تیزر و سه دقیقه از فیلم برای استفاده تبلیغاتی به دبیرخانه تحویل دهند.

دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در تهران، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه احتشام، پلاک 2454، ساختمان موسسه رسانه های تصویری، طبقه پنجم با  کدپستی 1434843631 و تلفن های 88880325، 88880328 واقع شده است.

سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار می‌شود.