به گزارش پارس نیوز، 

 عبدالله پاکاری در نشست هماهنگی رسیدگی به موضوعات مرتبط با خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان مازندران بیان کرد: مادامی که عطر شهادت به مشام می‌رسد، ناامنی در کشور وجود نخواهد داشت و فرهنگ ایثار و شهادت حافظ انقلاب و نظام اسلامی است. شهدای مدافع حرم با هجرت از کشور جهاد را برگزیدند تا به بالاترین مرتبه در جهان یعنی شهادت برسند و در اوج دلدادگی به اهل بیت(ع) از زندگی و خانواده و فرزند خود گذشتند تا اعلام کنند که برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب آماده هستند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ تمامیت ارضی کشوراز جمله دستاوردهای جنگ هشت ساله است. فرزندان ایران در خاک سوریه نیز برای حفاظت از حریم کشور و حرم اهل بیت(ع) جانفشانی می کنند. امروز خانواده های شهدای مدافع حرم مانند خانواده‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس ثابت کردند همواره در صحنه حاضر هستند و ذره‌ای از اعتقادات خود را بعد از شهادت عزیزانشان از دست نداده اند و ایستادگی و ایثار آنان باید الگوی همه ما در جامعه باشد.


پاکاری با تأکید بر اینکه رسیدگی به امور خانواده‌های شاهد و ایثارگر جزو وظایف ذاتی و اعتقادی ما محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به برخی از امور به ویژه در حوزه مسائل حقوقی و درمانی نیازمند تعامل با سایر دستگاه‌ها و هم افزایی امکانات و ظرفیت‌هاست تا آنگونه که شایسته است به نمایندگی از نظام در خدمت خاندان معظم و معزز شهدا باشیم.
انتهای پیام