به گزارش پارس نیوز، 

ویگو مورتنسن بازیگر نامزد جوایز بفتا، گلدن گلوب و اسکار که به تازگی در فیلم «کتاب سبز» بازی کرده است قصد دارد برای اولین بار فیلمی را کارگردانی کند.

«سقوط» عنوان فیلمی است که مورتنسن قرار است آن را کارگردانی کند. او همچنین فیلمنامه این فیلم را نوشته است. داستان این درام خانوادگی درباره رابطه یک پسر با پدر سالخورده اش است.

ویگو مورتنسن در این فیلم در یکی از 2 نقش اصلی در کنار لانس هنریکسن بازیگر فیلم های «بعد از ظهر سگی»، «بیگانه ها»، «تاریکی نزدیک» و «آپالوسا» که سه بار نامزد جایزه گلدن گلوب شده است و سوریر گودناسون بازیگر فیلم «دختری در تار عنکبوت» بازی خواهد کرد.

داستان فیلم «سقوط» درباره جان پترسون با بازی مورتنسن است که با اریک شریکش و مانیکا دخترخوانده اش در جنوب کالیفرنیا زندگی می کند، پدر او ویلیس با بازی هنریکسن کشاورزی است که نگرش و رفتار سنتی دارد، وقتی که ویلیس برای مدت زمان نامشخص به نزد خانواده جان در لس آنجلس می رود این دو دنیای بسیار متفاوت باهم برخورد می کنند.

«سقوط» را دانیل بکرمن تهیه کننده فیلم «جادوگر» (۲۰۱۵) از اسکای‌تیا فیلمز به همراه ویگو مورتنسن تهیه خواهند کرد.

هان‌وی فیلمز نیز قرار است پخش و فروش جهانی فیلم را برعهده بگیرد به همین منظور گابریله استوارت مدیر هان‌وی فیلمز در مورد این همکاری گفت: ویگو (مورتنسن) به عنوان یک هنرمند واقعا پراحساس شناخته می شود. او یک عکاس، شاعر و آهنگساز بااستعداد است.