به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از میرور بمبئی، آنوراگ کاشیاپ گفته است در حال تهیه مقدمات یک فیلم بلند بین‌المللی است که آنگیرا دار و یک بازیگر ایرانی نقش‌آفرینان اصلی آن هستند.

این فیلم در آسیا و اروپا فیلمبرداری می‌شود.

در حالی که آنوراگ کاشیاپ درگیر درام رمانتیک جدیدش با بازی آبیشک باچان، تاپسی پانو و ویکی کوشال است، گفته پروژه بعدی‌اش فیلمی بین‌المللی با عنوان «طلاق» است که از یک داستان واقعی الهام گرفته شده است.

این فیلم سفر احساسی ۲ دو زن را از بخش‌های مختلف دنیا روایت می‌کند.

وی گفته است با آنگیرا دار قرارداد بازی در این فیلم را امضا کرده است و در جستجوی یافتن بازیگر نقش اصلی دیگرش است که باید بازیگر زنی ایرانی باشد.

بازیگران نقش مکمل این فیلم آلمانی خواهند بود.

آنوراگ گفته است این فیلم به زبان آلمانی، دری و پشتو ساخته و اواخر ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ اکران می‌شود. وی افزوده است این فیلم در چند کشور فیلمبرداری خواهد شد

به گفته وی این داستان آنقدر جذاب بوده که وی پیش از نوشته شدن فیلمنامه‌اش آن را پسندیده است.

خاطرا خان و کاترین ویلکس این فیلمنامه را نوشته‌اند و نورهان سکرسی تهیه کننده آن خواهد بود. وی از تهیه‌کنندگان فیلم آلمانی «محو شدگی» بود که جایزه گلدن گلوب را برای بهترین فیلم خارجی زبان امسال دریافت کرد. فاتح آکین کارگردان آن فیلم نیز که از دوستان آنوراگ است از دیگر تهیه کنندگان این فیلم خواهد بود.

آنوراگ به تازگی در آلمان بوده تا با فضا آشنایی بیشتری پیدا کند و جوامع مهاجر را بهتر بشناسد.

این کارگردان ۴۵ ساله، فیلمساز، تهیه کننده، فیلمنامه‌نویس و بازیگر است و از کارگردانان موج نوی سینمای هند محسوب می‌شود. از جمله فیلم‌های وی می‌توان به فیلم «زشت» و «آکیرا» اشاره کرد.