به گزارش پارس نیوز، 

حسن فتحی کارگردان سریال‌های تلویزیونی همچون «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم»، «میوه ممنوعه» و «مدار صفر درجه» پیش از این قرار بود سریالی با نام «هفت پهلوان» در تلویزیون بسازد که در سال ۹۵ تا مرحله نگارش متن فیلمنامه نیز پیش رفت اما به تولید نرسید.

مدتی پیش در خبری اعلام شد که این مجموعه با تغییر نام «ده پهلوان» دوباره به جریان افتاده و متن فیلمنامه آن هم به زندگی ۱۰ پهلوان از مناطق مختلف ایران اختصاص خواهد داشت.

فیلمنامه «ده پهلوان» با نام قبلی «هفت پهلوان» چندین سال است که برای تولید به سازمان صداوسیما ارایه شده بود اما به تازگی مشخص شده که این سریال قرار است با حمایت سازمان رسانه‌ای «اوج» وارد مرحله تولید شود.

سازمان رسانه‌ای اوج در چند سال اخیر در ساخت چند فیلم و سریال سرمایه‌گذاری کرده است. مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم از جمله این آثار بود که نوروز امسال از تلویزیون پخش شد.

حسن فتحی در چند سال اخیر درگیر ساخت سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی بود؛ سریالی که از همان فصل اول موفقیت‌هایی را به دست آورد و به همین دلیل بعد از پایان فصل سوم، کماکان خبرهایی مبنی‌بر تمایل فتحی برای ساخت دنباله‌ این داستان در قالب فصل چهارم منتشر می‌شد اما حالا خبر رسیده که این کارگردان بعد از چند سال قرار است با «ده‌پهلوان» دوباره به تلویزیون بازگردد.