به گزارش پارس نیوز، 

روز گذشته در فضای مجازی و نقل قول برخی اعلام شد که «ورزش و مردم» با بیش از چهار دهه قدمت فعالیت، حالا بدون حضور بهرام شفیع قرار است به راه خود پایان  دهد. امروز که برنامه «ورزش و مردم» به پخش تصاویر منتخبی از اجراهای بهرام شفیع در «ورزش و مردم» حدود یک ساعت اختصاص دارد. اما برای ادامه احتمالاً تمهیداتی اندیشیده می‌شود که این برنامه ورزشی خاطرانگیز و با قدمت ادامه پیدا کند؛ چرا که سیاست‌های کلی رسانه با اظهارنظرهای فردی و چند رایزنی در فضای مجازی، وجاهت رسانه‌ای ندارد و شبکه یک حتماً تصمیم‌ جدیدی خواهد گرفت و شنیده‌ها حاکی از آن است که این برنامه با یک مجری جدید مسیر خود را ادامه می‌دهد.

شاید این مجری از کسانی باشد که تا به حال در کنار بهرام شفیع اجرا کرده‌ است و شاید از جوانان تازه‌وارد عرصه ورزش تلویزیون باشد که اتفاقات جدیدی با حضور او و دیگر عوامل جدید این برنامه خواهد افتاد. اما به نظرمی‌رسد تا به حال هر برنامه‌ای در تلویزیون به یک قدمتی از فعالیت رسیده‌اند آنقدر به سادگی و با یکسری اظهارنظر شخصی تعطیل نشده‌اند. امیدواریم یادگاری بهرام شفیع برای رسانه‌ملی سال‌ها همان‌طور پررونق و تأثیرگذار باقی بماند.

برپایه این گزارش، مراسم تشییع مرحوم بهرام شفیع روزگذشته در مسجد بلال و امامزاده حمیده خاتون و جعفر (علیهما السلام) باغ فیض برگزار شد و اهالی ورزش و مدیران رسانه‌ملی در این برنامه حضور پیدا کردند و با مجری پیشکسوت تلویزیون برای آخرین بار وداع کردند.

بهرام شفیع مجری این برنامه تلویزیونی روز سه‌شنبه هفدهم مهرماه بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.و امروز از ساعت 15 تا 16:30 مراسم ترحیم این مجری پیشکسوت در مسجد بلال برگزار خواهد شد.