به گزارش پارس نیوز، 

ماجرای گاف دادن مجریان شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان موضوعی دنباله دار است و بیسوادی و کم اطلاعی مجریان این رسانه‌ها بارها با هوشیاری کاربران فضای مجازی بارها برملا شده و واکنش طنز و تحقیر آمیز آن‌ها را به دنبال داشته است.

در آخرین گاف مجریان یکی از رسانه‌های ضدانقلاب، فردی برای تمسخر این شبکه با آن‎ها تماس تلفنی برقرار کرده و ماجرای طنز یکی از سکانس‌های سریال طنز «شب‌های برره» را به صورت یک اتفاق واقعی جلوه داده و بیان کرده است و از آن‌ها برای خونخواهی کیانوش روستای ببره که سیامک انصاری در این فیلم ایفای نقش می‌کرد، تقاضای کمک کرده  و به عبارتی آن‌ها را سرکار گذاشته است.

لازم به ذکر است؛ سریال «شب‌های برره» یک مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی بود که در سال 1384 توسط مهران مدیری کارگردانی و تولید و از شبکهٔ سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد. این سریال در هر قسمت داستانی مستقل را در روستای خیالی برره  نقل می‌کرد که در میان اهالی این روستا اتفاق می‌افتاد.

در ادامه فیلمی از واکنش مضحک و عجیب مجریان این شبکه فارسی زبان را که به گفته کاربران فضای مجازی ناشی از ناآگاهی و بیسوادی آن‌هاست  را مشاهده کنید.

 
 
 
 
 

انتهای پیام/