به گزارش پارس نیوز، 

محسن افشانی را بدون شک می‌توان فعال‌ترین بازیگر ایرانی در اینستاگرام دانست. او که حدود ۷۲۱ هزار فالوور در اینستاگرام دارد، چند وقتی است که دست به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی خود و همسرش، بگومگو با برخی از چهره‌های سیاسی، رجزخوانی برای دولت و بسیاری از مباحث حاشیه‌ای دیگر می‌زند.

در همین هیاهو وی اما مانند بسیاری دیگر از بازیگران دست به اقدامات خیرخواهانه زد و از فالوورهایش خواست تا برای کمک به دختربچه‌ای به نام «حلما» که به بیماری پرهزینه و پردردسر SMA دچار بود، کمک کنند. مردم کمک خوبی هم به حلما که از این بیماری خطرناک رنج می‌برد، کردند اما به گفته برخی از رسانه‌ها به نظر می‌رسد که این کمک‌ها به حلما نرسیده و در جای دیگری خرج شده است.

حاشیه‌های این پروژه از وقتی اوج گرفت که خانواده حلما در پیامی از افشانی خواستند تا مردم کمک‌هایشان را به حساب پدر و مادر حلما واریز کنند نه حساب محسن افشانی. این بازیگر تلویزین اما با درخواست پدر و مادر حلما مخالفت و به فالوورهایش اعلام کرد که جمع‌آوری کمک برای حلما را متوقف می‌کنیم.

به گفته برخی منابع و تصویری که در فضای مجازی دست به دست می‌‎شود، اخیرا رای دادگاه برای محسن افشانی، این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون صادر و او به اتهام «کلاهبرداری» به شش سال حبس و عودت پول‌های مردم محکوم شده است.

 

افشانی: قانونی جواب میدم

 

محسن افشانی نیز شب گذشته (۹ مهر ماه ۹۷) با یک استوری در اینستاگرام به این حواشی واکنش نشان داد و نوشت «در خصوص اخبار جدید که غیرقانونی منتشر میشه شنیدم، قانونی جواب میدم، تا رای نهایی دادگاه صادر بشه. فقط سکوت می‌کنم».

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این عکس فقط در حد یک شایعه است یا بازیگر مطرح و البته پرحاشیه سینما و تلویزیون را به پشت میله‌های زندان می‌فرستد؟

در پایان لازم به ذکر است، محسن افشانی چندی پیش نیز با همسرش برای تماشای دربی پایتخت به استادیوم آزادی رفته بودند که ناجا از ورود آن‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/*