به گزارش پارس نیوز، 

کاوه صباغ‌زاده کارگردان جوان سینما درباره ساخت دومین فیلم خود و احتمال حضورش در جشنواره فیلم فجر گفت: نگارش فیلمنامه دومین اثر سینمایی‌ام را در دست دارم که هنوز به پایان نرسیده است. ترجیح من بر این است که فیلمی خوب بسازم تا اینکه صرفاً در جشنواره فیلم داشته باشم.

وی در مورد دیده نشدن فیلم در اکثر جشنواره‌ها و جشن‌های سینمایی افزود: هر جشن و یا جشنواره‌ای سلیقه خاص داوران آن مراسم را می‌طلبد و من به شخصه از دیده نشدن فیلمم در اینگونه مراسم استقبال می‌کنم، چون وقتی یک کارگردان فیلم اولی در جشنواره‌ها جایزه می‌گیرد فشار‌های روی وی برای ساخت فیلم بعدی بسیار زیاد خواهد شد.

کارگردان فیلم "ایتالیا ایتالیا" در مورد سینمای کمدی روز ایران را اینگونه بیان کرد: شخصاً هیچ‌وقت علاقه‌ای به ساخت این نوع از کمدی بزن و بکوب ندارم. در کل اصلاً علاقه‌ای هم به سینمای کمدی ندارم.

وی درباره رگه های کمدی اولین فیلم خود تاکید کرد: به عنوان مثال فیلم "ایتالیا ایتالیا" به هیچ عنوان کمدی نبود و شاید بتوان آن را فیلمی شاد و مفرح دانست که تماشاگر از دیدن آن لذت می‌برد.

صباغ زاده با اشاره به آثار سینمایی "وودی آلن" خاطرنشان کرد: کمدی مورد علاقه من بیشتر کمدی مورد نظر "وودی آلن" است. نوعی از کمدی که سرگرم کننده بوده و شما بعد از دیدن آن فیلم با حال خوبی از سینما خارج می‌شوید. در این نوع از کمدی اصراری بر خنداندن شما در این نوع از آثار وجود ندارد و من هم دوست دارم فیلم‌هایم را در همین سبک و سیاق بسازم و چنین کمدی‌هایی را می‌پسندم.