به گزارش پارس نیوز، 

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما،  در خصوص عملکرد برنامه‌سازان این شبکه در بازی‌های آسیایی گفت: بازی‌های آسیایی به عنوان یک نقطه قوت در حوزه ورزش برای همه مردم دیده شد. ما یک قهرمانی را در میدان داشتیم که با تلاش ورزشکاران ما اتفاق افتاد و یک قهرمانی دوم را در رسانه شاهد بودیم.

وی ادامه داد: هم افزایی مطلوبی بین شبکه ورزش و شبکه سه وجود داشت و تمام توجه مردم به رسانه ملی بود و اخبار را از این رسانه پیگیر بودند. حوزه فنی، تولید، اجرا، تهیه کنندگان و همه عزیزان کار سختی را شبانه روزی انجام دادند.

مدیر شبکه سه اظهار کرد: پوشش رویداد‌های ورزشی یک دستاورد بسیار مهم در ایران است که برخی از کشور‌ها این مزیت را ندارند و مردم بابت پخش بازی‌ها رضایت داشتند و همکاران ما پرتلاش و موفق ظاهر شدند.

فروغی همچنین درباره پخش فصل دوم سریال «دلدادگان» گفت: از ابتدای پخش سریال «دلدادگان» قرار بر این بود که بخش‌های مربوط به دفاع مقدس، همزمان با هفته دفاع مقدس پخش شود.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های ماه محرم تصریح کرد: یکی از مهمترین کار‌هایی که شبکه سه به عنوان شبکه جوان انجام خواهد داد، این است که مداحان جوان شاخص و برجسته در حوزه‌های شعر، محتوا و اجرا را شناسایی کند. به همین منظور در کنار مداحان قدیمی و برجسته امسال شاهد حضور مادحین جوان و انقلابی هستیم.

مدیر شبکه سه با اشاره به ویژه برنامه محرم «سیاه‌پوش» عنوان کرد: شبکه سه با برنامه «چراغانی» فضای جشن و شادی را در ایام عید قربان تا غدیر برای مردم تدارک دید؛ چراکه آن را با یک جلال و تکریم برگزار کردیم. به همین خاطر با توجه به فرارسیدن ماه محرم و اهمیت این ایام برای مسلمانان و‌ شیعیان، ویژه برنامه‌ای به نام «سیاه پوش» طراحی شده که امیدواریم این ویژه برنامه مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/