به گزارش پارس نیوز، 

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم و زمانی را برای دورهمی‌هایی بگذاریم که در طول هفته از آن‌ها غافل شدیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی زیر به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را از روزمرگی‌ها دور کند.

پیشنهاد سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» جدیدترین اثر مسعود جعفرى جوزانى به تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی و محمد خزاعی، با موضوع ورود خون‌های آلوده به کشور ساخته شده است.

 

در این فیلم سینمایی که مضمونی اجتماعی دارد؛ تعدادی از بازیگران سینمای ایران از جمله سحر جعفری جوزانی، رویا تیموریان، امین تارخ، پرویز پورحسینی، فریبا متخصص، آرمان درویش، مهدی احمدی، بهزاد فراهانی، شقایق فراهانی، حسین پاکدل، سیما تیرانداز، سیامک صفری، محمدرضا شریفی‌نیا، سمیه نجومی، سودابه گودرزی، لی‌لی فرهادپور، احسان امانی، میلاد یزدانی، حمید متقی، یاسمین پازوکی، شکراله حسنی، فرشته گلچین، فرهاد ملوندی، سعید دلیری، فرانک کوشافر، فاطمه صالحی شهرابی، میلاد یزدی، علی کامیار، الهام پورشیرمردی، منا عامری، سعیده بت‌فریب و زهرا حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

پیشنهاد تئاتر آخر هفته

در نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» امین اسفندیار، گلزار حذفی، نادر خوش‌بخت، داریوش رشادت، بیتا عزیز اقلی، گلنوش قهرمانی و حسین کریمی به ایفای نقش می‌پردازند.

سجاد افشاریان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، تهیه‌کنندگی این نمایش را برعهده دارد.

این نمایش روایتی‌ است شبه‌مستند از مرگ‌های خودخواسته در مترو. کار، داستان ناتمام زندگی کسانی را روایت می‌کند که رفته‌اند و کسانی که در رنجِ رفتگان باقی‌مانده‌اند.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «از خط زرد فاصله بگیرید» که تا ۲۰ شهریور ماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «محافظ» به کارگردانی نیل اسچوایگر، جمعه 16 شهریورماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی نیومان آکار، ولکر آلبرتز و لوید بت من خواهید دید: نینا و دوستش هر دو از کودکی در پرورشگاه زندگی کرده اند و اکنون خدمتکاران یک هتل هستند. در جریان یه ماجرای ناخواسته دوست نینا توسط یک تاجر بین المللی اسلحه در همان هتل به قتل می رسد. غافل از اینکه نینا در گوشه ای از اتاق شاهد این ماجراست. پس از وقوع این اتفاق نینا به چند مامور امنیتی سپرده می شود. ماکس یکی از ماموران است که حفظ جان دختر برای او بسیار مهم و حیاتی است. او و همکارانش نینا را به خانه امن می برند اما مدت کوتاهی نمی گذرد که خانه امن توسط افراد مسلح مورد هجوم قرار می گیرد و همکاران ماکس کشته می شوند. در این میان نینا و ماکس از مهلکه می گریزند. ماکس که نسبت به بده بستان های بین رئیس پلیس و مجرمان آگاه است، پی می برد که ...

انتهای پیام /