به گزارش پارس نیوز، 

کریم خودسیانی درباره حذف از برنامه «آدم‌های خوب شهر» صحبت کرده است.

دلیل حذف شما پس از برنامه هفتم «آدم‌های خوب شهر» از روی آنتن چه بود؟ خیلی‌های تعجب کردند، چون برنامه ساعت شنی به محبوبیت شما هم حسابی دامن زد. چرا پس از یک هفته دیگر در برنامه «آدم‌های خوب شهر» نبودی و یکدفعه برنامه افت شدیدی کرد.

ما برای اینکه کارت ورود به سازمان داشته باشیم باید به گزینش برویم، شاید دوستانی دیگر هم باید بروند، راجع به مجری‌های سازمان عرض می‌کنم. گزینش هم سال به سال است، چون مجری‌گری از مشاغل حساس است و هر سال باید گزینش بشوند و ما هر طبق عادت سالیانه ‌رفتیم آنجا خدمت دوستان یکسری سوالات تکراری، ارکان نماز چیست؟ اسم مسجد محله‌تان چیست؟

یعنی از یک قاری و حافظ قرآن هم چنین سئوالاتی می‌پرسند.

پارسال آخرین باری که رفتم، حالم هم خوب نبود و دیگر خسته شده بودم. رفتم و گفتم: اگر قرار است همان سوال‌ها را بپرسید، من جواب نمی‌دهم. چون ارکان نماز همان است، عوض نشده، تشهد همان است و اصلا برای چه؟ و شروع کردم به عنوان منتقد با آن عزیز که مدل گزینشش دهه شصتی بود، صحبت کردم. گفتم شمایی که رفتید تحقیق میدانی و خیابانی و... وقتی می‌دانید من حافظ و قاری قرآن هستم و همه این‌ها را می‌دانید چرا باید از من بپرسید و بگویید تشهدت را بخوان، حمدت را بخوان، این چه سوالی است و اصلا به چه کار مجری‌گری می‌آید؟

کریم خودسیانی

این کارها را کردید و وضعیت شده است این. جمله‌ معروفی است که اگر به دنبال نتیجه‌ی متفاوت می‌گردید، کار متفاوت بکنید. این چه گزینشی است؟ به چه دردی می‌خورد؟ اجرا از مشاغل حساس است، قبول، یک چیزهایی را می‌خواهید به مجری‌ها تزریق کنید. به خدا حق‌الناس است، هم وقت من و هم وقت تو را به عنوان مصاحبه‌گر هم دارند می‌گیرند، کاغذ سیاه می‌کنید، آدم می‌فرستید اصفهان محل تولد، محل دانشگاه، محل دانشگاه دیگرم و... برای چه؟ فقط برای اینکه یک سری چیزها را به ما مجری‌ها تزریق کنید، ورک‌شاپ، همایش و از همینجور چیزها بگذارید و همه‌ما را دو روزه آموزش دهید، آقای پورازغدی و دیگر عزیزانی که مورد قبولتان هست دعوت کنید دو یا سه روز برایمان سخنرانی کنند.

انتهای پیام/