به گزارش پارس نیوز، 

علی مسعودی ملقب به علی مشهدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در خصوص معیارهای انتخاب بازیگران در سینما گفت: بدون شک انتخاب هر بازیگری ملاک های خاص خود را می‌طلبد. به طور معمول این ملاک‌ها با تبعیت از نقش شکل می گیرند.
 
وی درباره ملاک انتخاب بازیگران سینما بر اساس ظاهر افراد تاکید کرد: از نظر من ورود بازیگران جوان به عرصه تلویزیون و سینما به هیچ وجه ایرادی ندارد و باید اتفاق بیفتد اما اینکه ملاک حضور این بازیگران زیبایی چهره باشد درست نیست زیرا این بازیگران بعد از مدتی در بدنه سینما محو و حذف می شوند و حضور چنین بازیگرانی کاملاً مقطعی است.
 
 استندآپ کمدین برنامه خندوانه درباره غیبت خود در برخی محافل و جشن‌های سینمایی همچون فرش قرمز و افتتاحیه برخی آثار افزود: واقعیت امر سنی از من گذشته و حال و حوصله این حواشی را ندارم. شاید اگر جوانی بیست و هفت ساله بودم این برنامه برایم هیجان داشت اما در حال حاضر داشتن حاشیه به خودم و کار لطمه می زند.
 
وی در همین راستا ادامه داد: من به شخصه حاشیه داشتن در عرصه بازیگری را نمی پسندم اما برخی بازیگران حاشیه داشتن را دوست دارند. در حال حاضر ممکن است هر شخصی در فضای مجازی با یک ویدئو چند دقیقه ای مطرح شود اما از نظر من مطرح شدن از طریق حواشی دلیل بر موفقیت افراد نیست.
 

بازیگر فیلم سینمایی "اکسیدان" اضافه کرد: در کل از نظر من چه هنرمند و چه ورزشکار و هر فرد مشهوری اگر حاشیه کمتری داشته باشد عمر کاری و ماندگاری آنها بسیار بیشتر خواهد بود. این اتفاق در ورزش نیز قابل تعمیم است. به عنوان مثال شما بازیکن فوتبالی را می بینید که بدون هیچ حاشیه ای تا چهل سالگی بازی می کند اما بازیکنانی مثل مارادونا هم بودند که به دلیل حاشیه های فراوان، خیلی سریع از داخل زمین بیرون گذاشته شدند.
 
وی حاشیه داشتن را مُخل موفقیت هنرمندان دانست و ادامه داد: در کل حاشیه داشتن به هیچ عنوان خوب نیست زیرا هر فرد را از هدف اصلی خود دور می کند و انرژی و تمرکز بسیار زیادی را از فرد می گیرد.
 
مسعودی درباره حضور خود در شبکه‌های مجازی خاطرنشان کرد: من در شبکه مجازی فعالیت دارم اما آنقدر خودم را درگیر مسائل نمی کنم یا به عنوان مثال، مثل برخی از همکاران در مورد هر اتفاقی اظهار نظر نمی کنم. به نظر من اگر آدم خودش را خیلی درگیر فضای مجازی کند ناخواسته وارد حاشیه می شود.