به گزارش پارس نیوز، 

سحر ببران بازیگر نمایش «مردان مریخی، زنان ونوسی»  به کارگردانی علی حسینی که این شب‌ها در تماشاخانه باران به صحنه می‌رود، گفت: این نمایش دارای بازیگران زن و مرد زیادی است و من هم یکی از زنان این نمایش هستم.  این کار دراماتورژ کتاب «مردان مریخی، زنان ونوسی» است.

وی توضیح داد: در این کار بازیگران چون یک پازل بدون اسم و مشخصات خاص حضور دارند، نمایش طوری است که مراحل مختلف زندگی یک زوج را شاهد هستیم از ابتدای صبح زندگی روزمره آنها در پنج پرده شروع و من هم در پرده آخر حضور دارم جایی که خانم و آقا، واحد هستند و نزد مشاور می‌روند.

ببران با اشاره به علاقه شخصی که به ژانرهای روانشناسانه و روانکاوانه دارد، گفت: من در زندگی شخصی هم خیلی به این مسائل اهمیت می‌دهم و برایم جذاب و چالش برانگیز است.

ببران با تأکید بر اهمیت پرداختن به روابط انسان‌ها در دنیای امروز گفت: به نظر من این خیلی دوست داشتنی و خوب است چرا که همه ما بدان احتیاج داریم.

وی در ادامه افزود: من اصولا هر شب بعد از اجرا نظر علاقه‌مندان و دوستان و خبرنگاران را درباره کار می‌پرسم؛ چیزی که برای مردم جذاب است، این است که به رغم اینکه خیلی آدم‌ها شاید سمت کتاب هم نروند اما این نمایش برایشان خیلی ملموس بوده است، چرا که همه مفاهیم کلیدی را درباره یک رابطه مطرح می‌کند و خیلی به ذات زندگی انسان‌ها نزدیک و برایشان قابل لمس است، انگار همه مسائل درباره زن و شوهرها صدق می‌کند، حداقل برای متأهل‌ها که چنین است.

این بازیگر با اشاره به اینکه شب‌های پایانی اجرای نمایش را می‌گذرانند، گفت: این کار در روز جمعه دو اجرا خواهد داشت. روزهای اول شاید به دلیل تبلغات ضعیف خیلی استقبال نبود اما پس از آن خوشبختانه استقبال خیلی خوب بود.

ببران که سومین اجرای خود را روی صحنه نمایش داشته است، گفت: یکی دو پروژه دیگر را در حال تمرین داریم که البته هنوز اجرایشان قطعی نشده است، به دلیل بهم ریختگی شرایط سالن‌ها و تهیه‌کننده‌ها نمی‌توانم تاریخی برای آنها بگویم امیدوارم که همه چیز خوب پیش رود.

وی در پایان با ارزوی موفقیت برای جامعه تئاتر گفت: امیدوارم روز به روز ملت ما بیشتر تئاتری شوند و این امر منوط به شرایطشان است.

انتهای پیام/