به گزارش پارس نیوز، 

علی اکبر اسکندری نژاد روز پنجشنبه در اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قزوین که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: نیازمندیم تا دیر نشده یک بازسازی عمیق و ریشه ای و تغییر رویکرد نسبت به ارتقای فرهنگی جامعه انجام دهیم تا دچار آسیب های بیشتر نشویم.

وی اظهار داشت: طبیعی است که در این اوضاع نامطلوب اصحاب رسانه به عنوان چشم های بینای جامعه که از زوایای پیدا و پنهان مسایل آگاه هستند باید بیشتر و بهتر به کمک مدیران فرهنگی واداری و اجتماعی بشتابند.

اسکندری نژاد ادامه داد: امیدواریم با کمک اصحاب رسانه به زودی شاهد تحولات ولو اندک اما پرشتاب در عرصه فرهنگی و اجتماعی باشیم.

این مسئول گفت: امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه تهدیداتی را که جمهوری اسلامی و آحاد جامعه را تهدید می کنند به سمت بستری آرامش بخش هدایت کردهو بتوانیم به آینده پرافتخار و اصیل خود ببالیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره مطبوعات استان، افزود: اگرچه به لحاظ داوران جشنواره برخی از اصحاب رسانه استان برگزیده هستید ولی همه شرکت کنندگان برگزیدگان مدیران فرهنگی هستید و بسیاری از چشم های جامعه به تیزبینی ها و شفافیت های اصحاب رسانه بسته شده است.

600 اثر به هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری قزوین ارسال شده بودند که از این بین 30 اثر برتر در بخش های مختلف انتخاب و از برگزیدگان آنها در این مراسم تجلیل شد.

 

انتهای پیام /