به گزارش پارس نیوز، 

سیروان خسروی ـ. خواننده پاپ ـ. با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود اظهار کرد: امروز خبردار شدم تعدادی از مسئولان کشور با برگزاری کنسرت رایگان خیابانی موافقت کرده‌اند البته این موافقت ضمنی بوده است.

او ادامه داد: با توجه به این‌که این ایده خیلی ایده‌ی خوبی است، من هم آمادگی خودم را برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام می‌کنم، مخصوصا در این شرایط اقتصادی دیگر لازم نیست کسی برای حضور این کنسرت هزینه بپردازد و همه اقشار می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

میانه تیر امسال هم این خواننده پاپ اعلام کرد، در واکنش به مشکلات معیشتی مردم، ۱۲ سانس کنسرت خود را لغو می‌کند. او در این زمینه نوشته بود: «وقتی می‌بینم کمر مردم زیر بار مشکلات شکسته شده و من هم مثل تمام مردم جامعه شرایط روحی نابسامانی دارم، وقتی می‌بینم که تمام کسب و کار‌ها تعطیل شده و نان‌آور خانواده چیزی جز شرمندگی به خانه‌اش نمی‌برد، من هم کنسرت تهران را لغو و علاوه بر از دست دادن سود ۱۲ سانس کنسرت، ۱۵۰ میلیون تومان خسارت کنسلی اجراء به سالن پرداخت می‌کنم، ولی شرافتم را به منافع شخصی خودم نمی‌فروشم.»

البته این اقدام خسروی واکنش‌هایی را هم به همراه داشت و برخی این پرسش را مطرح کردند که چرا او کنسرتش را رایگان یا با قیمت بلیت کمتر برگزار نکرده و تصمیم به لغو آن گرفته است؟

همایون شجریان ـ. خواننده ـ. نیز ۸ مرداد با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام آمادگی کرده است، در صورتی که مشکل مجوز وجود نداشته باشد «بدون هیچ انتفاعی» اقدام به برگزاری کنسرت خیابانی «گسترده» خواهد کرد. آمادگی شجریان برای برگزاری کنسرت تاکنون با استقبال خانه موسیقی و همچنین دفتر موسیقی همراه بوده است.

انتهای پیام/