به گزارش پارس نیوز، 

این خواننده موسیقی سنتی در حاشیه اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران گفت: اثر هنری برای امام رضا(ع) وقتی می‌تواند موفق باشد که با جان و دل ساخته شده باشد.

وی درباره اثر جدید خود افزود: چند سال قبل اثری امام رضایی ساختم و سعی می‌کنم سالی چند نوبت به این شهر بیایم و به حرم مطهر مشرف شوم و ارتباط معنوی‌ام را با حضرت حفظ کنم و در همین راستا به‌زودی اثری دیگری هم که مرتبط با ساحت مقدس ایشان است را ارائه خواهم کرد.

مختاباد، بیان کرد: امام رضا (ع) نیازی به ما ندارند و ما نیاز به ایشان داریم و هرگاه که می‌خواهیم برای این شخصیت بزرگ اثر فرهنگی بزرگی تولید کنیم ابتدا به ایشان متوسل می‌شویم تا بتوانیم کار کوچک و رضایت‌بخشی کرده باشیم. امام رضا(ع) خورشید است و مداح خورشید در حقیقت مداح خودش است و نشان داده این فهم را دارد که بتواند به فهم خورشید برسد. 

این خواننده موسیقی سنتی عنوان کرد: برای امام رضا(ع) در طول تاریخ همه چیز در بهترین فرم ارائه شده است. وقتی در بارگاه منور رضوی به نقوش مطلا و مذهب نگاه می‌کنیم و یا به معماری خاص حرم دقت می‌کنیم درمی‌یابیم که هرگز با هیچ مبلغ و صله‌ای نمی‌توان چنین هنر فاخری را تولید کرد.

انتهای پیام/