به گزارش پارس به نقل از تسنیم از مشهد مقدس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، شریفه سلوی با اشاره به اینکه حرم مطهر رضوی پایگاه ترویج باور‌ها و اخلاق عمومی بر گرفته از سیره رضوی است، اظهار داشت: حاصل زیارت، پیاده کردن تعالیم و دستورات دین مقدس اسلام در فضای زندگی است.

وی عنوان کرد: آستان قدس رضوی با توسعه توانمندی‌هایش غنی‌ترین پایگاه مدل‌سازی زندگی اجتماعی با محوریت زیارت امام رضا (ع) است.

این زائر مالزیایی افزود: گستردگی و تنوع فعالیت‌های آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف جایگاه بالای این مجموعه را به هر بیننده‌ای ارائه می‌دهد و حرم مطهر رضوی پایگاه عظیم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

شریفه سلوی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در فضای قدسی حرم مطهر الگوهای ناب عملی برگرفته از فرهنگ رضوی را به زائران و مجاوران ارائه می‌دهد.

این زائر مالزیایی با اشاره به اینکه فرهنگ رضوی از فرهنگ پیامبراعظم (ص) نشات گرفته است، اظهار داشت: فضای معنوی حرم مطهر رضوی انسان را منقلب می‌کند.

شریفه سلوی گفت: عشق به امام رضا (ع) دل انسان را نرم می‌کند و این هدیه الهی است که خداوند متعال به زائران حرم مطهر رضوی عطا می‌کند.

این زائر مالزیایی افزود: فرهنگ رضوی در فضای حرم مطهر حاکم است چرا که اگر زائر دقت کافی را در معماری‌های و کاشی‌کاری‌های این مجموعه داشته باشد متوجه مفهوم ابزار به‌کار برده شده، می‌شوند.

شریفه سلوی گفت: من برای نخستین بار است که به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوم اما در طول زندگی‌ام در مورد این مجموعه مطالعاتی داشتم که با حضورم در این بارگاه مقدس متوجه گستردگی و معنویت این بارگاه منور بیش از آنچه که می‌دانستم، شدم.