به گزارش پارس نیوز، 

میثم تربتی تهیه کننده «منبع موثق» درباره فصل جدید این برنامه که این شب ها از شبکه چهار سیما پخش می شود بیان کرد: فصل جدید «منبع موثق» با اجرای رضا رفیع شنبه تا چهارشنبه بین ساعت ۲۲:۳۰ تا 23 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

وی ادامه داد: دکور برنامه در فصل جدید تغییر کرده است ولی ساختار برنامه به همان شکل ادامه دارد. هدف ما بیشتر طرح و تحلیل خبر در قالب طنز و شوخی های رفیع با خبر است که ممکن است حتی تلخ یا کنایی باشد.

این تهیه کننده درباره خط قرمزها نیز توضیح داد: مطرح کردن خبر باید به گونه ای باشد که نه ارزش ها جا به جا شود و هم حرف بیان شده و انتقادها مطرح شود و رفیع می تواند این طنز را دربیاورد چون طنز او گل آقایی است.

وی اضافه کرد: ما تا الان خط قرمزی نداشتیم و تقریبا به همه موضوعات و خبرهای روز می پردازیم. ما حتی به موضوع مایده هژبری و یا فیلترینگ تلگرام اشاره ای داشتیم و خوشبختانه علی رغم شوخی با نهادها و سازمان های مختلف فقط یک مورد شکایت داشتیم.

تربتی در پایان درباره اینکه تا چه حد برنامه مخاطب دارد، اظهار کرد: برنامه دیده می شود و به نظرم برنامه بیننده کیفی دارد تا کمی. خوشبختانه در مسیری که داریم مدیر شبکه چهار حمایت زیادی از ما دارد و حتی گاهی ایده هایی را هم پیشنهاد داده است.