به گزارش پارس نیوز، 

"دیو باتیستا" بازیگر مطرح و پرفروش این روز‌های سینمای هالیوود به همراه "پریس برانسون" در فیلم سینمایی "آخرین امتیاز" به ایفای نقش پرداخته است.

باتیستا از جمله بازیگران موفق هالیوود در سال‌های گذشته است. حضور وی در مجموعه فیلم‌های "نگهبانان کهکشان" فروش موفقی را به ثبت رسانده است. وی هم اکنون برای نسخه سوم نهگبانان کهشکان نیز انتخاب شده است.

حضور متفاوت بازیگر مشهور در فیلمی اکشن/عکس

وی، اما امسال با حضور در فیلم "اونجرز ۳" توانست فروشی فوق العاده را از خود به ثبت برساند. فیلم اونجرز 3 توانست رکورد پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی جهان را در سال 2018 جابجا کند. باتیستا علاوه بر اونجرز فیلم "نقشه فرار ۲" را نیز در چرخه اکران داشت که فروش چندان خوبی را ثبت نکرد.

در کنار باتیستا، "پریس برانسون" بازیگر مجموعه فیلم‌های "مامور ۰۰۷" جیمز باند نیز حضور دارد. وی که با دوران اوج خود فاصله گرفته می‌خواهد با این فیلم بازگشتی موفق را تجربه کند.

در خلاصه فیلم سینمایی "آخرین امتیاز" به کارگردانی "اسکات مان" آمده است: هرگز تمام امتیاز‌ها به دست نخواهد آمد. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی را "جاناتان فرانک" و "دیوید لینچ" بر عهده داشته اند.

ری استیونسون، لوسی گاسکل، ویکتوریا باروم، الکساندر دینو، رالف براون، کریگ کانوی، کامیل لنیزنسکی، آرون مک کاسر و مارتین فورد از جمله بازیگرانی هستند که در کنار باتیستا و برانسون در این فیلم حضور دارند.