به گزارش پارس نیوز، 

هومان فاضل نویسنده مجموعه «شبکه» که این اواخر مشغول نگارش فصل دوم این مجموعه با عنوان «مرگ خاموش» بود، به دلایلی از این پروژه کناره گیری کرد.

وی در این باره به بانی فیلم گفت: من حدود یک هفته است که از این پروژه جدا شدم. البته ترجیح می دهم درباره دلایلش صحبتی نکنم.

وی در ادامه درباره سرنوشت این مجموعه هم بیان کرد: حدود ۱۰-۱۱ قسمت از فیلمنامه فصل دوم نوشته شده بود. من در جریان فیلمنامه و اینکه قرار است ادامه سریال چه سرنوشتی داشته باشد، نیستم. یعنی اینکه فیلمنامه چقدر تغییر خواهد کرد را من بی خبرم.

فاضل همچنین افزود: من با این پروژه قطع همکاری کردم، اما با تهیه کننده و همکارانشان هیچ مشکلی ندارم. ممکن است به زودی با آقای صفری در یک پروژه دیگر همکاری داشته باشم. بنابراین با تهیه کننده هیچ مشکلی ندارم و دلیل جدایی من از این پروژه هیچ ربطی به گروه تولید ندارد.

«مرگ خاموش» عنوان فصل دوم مجموعه «شبکه» است که در مرحله نگارش فیلمنامه قرار داشت و قرار بود به زودی کلید بخورد که با جدا شدن نویسنده از این پروژه مشخص نیست چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد!

«سارق روحم عنوان فصل اول این مجموعه بود که به نویسندگی هومان فاضل و تهیه کنندکی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی مدتی پیش روی آنتن شبکه ۵ رفت و پخش آن به پایان رسید.