به گزارش پارس نیوز، 

شب گذشته قرعه کشی برنامه خندوانه به صورت بازپخش، روی آنتن رفت، این در حالی است که قرعه کشی این سری از برنامه خندوانه به صورت زنده در خلال برنامه پخش می شود، در همین راستا رامبد جوان با انتشار ویدئویی کوتاه در این باره توضیح داده است:

برای قرعه کشی ماشین ۲۰۶ که دیشب پخش شد باید عذرخواهی کنم چرا که اشتباهی رخ داده بود. درواقع ماجرا از این قرار است که از وقتی اعلام کردیم قسمت قرعه کشی ها را زنده پخش می کنیم، چند شب اول را به صورت زنده روی آنتن رفتیم اما با حجم بالای کار خندوانه و ضبط آن ما باید چند ساعتی را تا شروع برنامه اصلی خندوانه از شبکه نسیم صبر می کردیم و عزیزان ما در شبکه و پخش به شدت با مشکل بر خوردند از این رو تصمیم گرفتیم که چند ساعتی قبل از پخش برنامه خندوانه قرعه کشی ها را در همان روز انجام بدهیم.

مجری و کارگردان برنامه خندوانه تصریح کرد: برنامه ای که جمعه شب پخش شد، قرار بود چهارشنبه روی آنتن برود، اما به دلیل سانحه اتوبوس عزیزانمان در سنندج، پخش نشد و برنامه ای که پنجشنبه اجرا شد با قسمت قرعه کشی چهارشنبه شب روی آنتن رفت و برای جمعه شب با دوستان شبکه تصمیم گرفتیم برنامه چهارشنبه شب را پخش کنیم اما غافل از اینکه باید قسمت قرعه کشی را حذف می کردیم که  فراموش شد.

وی توضیح داد: باید بگویم که قرعه کشی حامی مالی خندوانه را از این پس به صورت زنده پخش نمی کنیم و چند ساعتی قبل از پخش خندوانه، آن را ضبط و پخش می کنیم.

 جوان در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: همچنان قرعه کشی ها درست است و خیالتان راحت باشد. من باز هم بابت این اشتباه از شما عذرخواهی می کنم، با ما مهربان باشید.

انتهای پیام/