به گزارش پارس نیوز، 

فضای مجازی این روزها به یکی از خبرساز ترین ها تبدیل شده و موضوعات گوناگونی در آن مطرح میشود . سلبریتی و چهره های مشهور هم به مانند مردم عادی در فضای مجازی حضور دارند و اخبار مهم زندگی شان را از طریق صفحه رسمی خودشان با آنها در میان میگذارند.اینستاگرام اشکان خطیبی

 

اشکان خطیبی بازیگر کشورمان که دستی هم در اجرا و خوانندگی دارد مدتی است که تیم خندوانه را به عنوان داور در مسابقه خنداننده شو همراهی میکند. احسان کرمی مجری برنامه خنداننده شو با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبر از هک شدن صفحه اشکان خطیبی داد.

خبر احسان کرمی از هک اینستاگرام اشکان خطیبی

احسان کرمی مجری کشورمان با انتشار این استوری خبر از هک صفحه رسمی اینستاگرام اشکان خطیبی داد.

اشکان خطیبی

هک شدن اینستاگرام اشکان خطیبی 

احسان کرمی با انتشار این استوری نوشت :متاسفانه پیج اشکان هک شده و دوستانمون دارن تلاش میکنن پیج رو برگردونن .فعلا نه ریپورت ، نه آنفالو و نه بلاک کنید.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی داور مسابقه خنداننده شو

اشکان خطیبی در فصل اول مسابقه خنداننده شو به عنوان مجری در کنار شقایق دهقان ، حسن معجونی و رامبد جوان داوری مسابقه خنداننده شو را برعهده داشت و امسال با آغاز خنداننده شوی 2 تیم داوری خندوانه را در کنار پانته آ بهرام ، فرهاد آییش و رامبد جوان همراهی میکند.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی بازیگر و مجری کشورمان است که علاوه بر هنر نقاشی در تئاتر و سینما نیز نقش هایی را ایفا کرده است.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در کنار همسرش آناهیتا درگاهی