به گزارش پارس نیوز، 

بهنوش بختیاری بازیگر طناز کشورمان که کارش را با سریال های طنز آغاز کرده بود تجربه های متفاوتی در دنیای سینما کسب کرد. این بازیگر کشورمان در نقش های جدی جلوی دوربین رفت و توانست به خوبی از عهده این نقش ها برآید.بهنوش بختیاری در آستیگمات

 

بهنوش بختیاری در آستیگمات

بهنوش بختیاری در آستیگمات ایفاگر نقشی جدید است که باورپذیری آن برای خودش هم دشوار است.

نقش جدید بهنوش بختیاری در آستیگمات

گریم متفاوت بهنوش بختیاری در آستیگمات

بهنوش بختیاری در آستیگمات ، بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :خودم رو در این نقش به سختی میشناختم....انگار روحی بود که در نقش سپیدی نشست ورفت.......و خوشحالم که این روزها تمام سعی خودم رو میکنم که نقشهای متفاوتی رو تجربه کنم و برای هر کدوم کلی وقت میگذارم....حتی اگر حضورم کوتاه باشد.....برام فرقی نمیکنه.....من باید به تماشاگرم احترام بگذارم.......این یکی از مهمترین وظایف بازیگر است.......

فیلم سینمایی آستیگمات

باران کوثری و محسن کیایی در آستیگمات

فیلم سینمایی آستیگمات به تهیه کنندگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی همچنان در انتظار دریافت پروانه نمایش است.

فیلم سینمایی آستیگمات

محسن کیایی و باران کوثری در آستیگمات

بازیگران فیلم آستیگمات :مهتاب نصیرپور، محسن کیایی ،باران کوثری ،هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری ،بهنوش بختیاری ،حسام محمودی، محمد شاکری و (با حضور) نیکی کریمی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی آستیگمات

باران کوثری در آستیگمات

در خلاصه داستان فیلم آستیگمات آمده است:یه روده راست تو شکمش نیست، یادت رفته تو چشممون زل میزد دروغ میگفت. اون برگرده همه را عاصی میکنه....گریم فوق العاده از محسن دارسنج عزیز.

فیلم سینمایی آستیگمات

نقش متفاوت نیکی کریمی در آستیگمات

این فیلم اردیبهشت امسال برای اولین بار در بخش مسابقه جلوه گاه شرق جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت. با دریافت پروانه نمایش آستیگمات برای اکران آماده می شود.