به گزارش پارس نیوز، 

اولین عکس از پژمان جمشیدی به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم کمال تبریزی منتشر شد.

جلوه‌های ویژه کامپیوتری فیلم «ما همه با هم هستیم»، از دو هفته قبل و همزمان با پایان فیلمبرداری زیر نظر بهنام خاکسار آغاز شده است.

فیلم جدید کمال تبریزی که به تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی در حال تولید است؛ درباره سقوط یک هواپیماست؛ جلوه‌های ویژه فراوانی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا چهار ماه آینده ادامه داشته باشد.

 

انتشار اولین عکس پژمان جمشیدی در «ما همه با هم هستیم»

این فیلم سینمایی که فیلمبرداری آن دو ماه و در نقاطی از تهران و قزوین انجام شده بود، از پربازیگرترین فیلم‌های سینمای ایران است. به تازگی عکسی از پژمان جمشیدی در این فیلم سینمایی منتشر شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی فیلم،  آنچه به عنوان پوستر این فیلم در فضای مجازی منتشر شده، تکذیب می‌شود و روابط عمومی فیلم تصریح کرد که پوستر این فیلم هنوز اتود هم زده نشده است.

«ما همه با هم هستیم» یک فیلم کمدی به کارگردانی کمال تبریزی است که راز‌های مسافران یک هواپیمای درحال سقوط را روایت می‌کند.

مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم هستند.