به گزارش پارس نیوز، 

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی در کاخ سعدآباد تهران به پایان رسید.

فیلمبرداری این فیلم با مدیریت فرشاد محمدی در طول دو ماه در چند نقطه از تهران و قزوین انجام شد و ساعاتی قبل در سوله‌های مجموعه سعدآباد به پایان رسید.

«ما همه با هم هستیم» جلوه‌های ویژه کامپیوتری سنگینی دارد که در چهارماه آینده زیرنظر بهنام خاکسار پیگیری خواهد شد. همچنین مراحل فنی دیگر نیز همزمان انجام می‌شود.

«ما همه با هم هستیم» یک فیلم کمدی به کارگردانی کمال تبریزی است که ماجرایی کمدی را درباره رازهای مسافران یک هواپیمای درحال سقوط روایت می‌کند و از آن به عنوان پربازیگرترین فیلم سینمای ایران یاد می‌شود.

مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی بازیگران این فیلم هستند.

کمال تبریزی به همین مناسبت عکسی از گریم ویشکا آسایش در این فیلم در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «بازی های استثنایی ! ... ما همه باهم هستیم.»

چهره عجیب و غیرقابل شناخت "ویشکا آسایش" /عکس