به گزارش پارس نیوز، 

سوفیا هدجی پنتلی «Sophia Hadjipanteli» مدلی ست که با تغییر قانون زیبایی صورت، به شهرت رسید.

مدلی که با ابروهایش به شهرت رسید!

این ستاره 21 ساله دنیای اینستاگرام، با 180 هزار فالوور، دانشجوی رشته بازاریابی ست و در کنار آن به عنوان مدل برای مجلاتی چون «Vogue» نیز کار کرده است. اما آنچه او را مشهور ساخته، فرم ابروهایش می باشد. او ابروهایی پر و بهم پیوسته دارد به طوری که ما را یاد مد اواخر دهه 90 می اندازد.

مدلی که با ابروهایش به شهرت رسید!

زمانی که نظر او را در مورد خودش پرسیدیم، گفت: «من قد کوتاهی داشتم، چاق بودم، سبک لباس پوشیدنم مورد پسند هر کسی نبود... من در گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کردم و همچنان هم با برخی از آنها درگیرم.»

اگر چه سوفیا نظر مثبتی در مورد خودش ندارد اما همین استایل او مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفت. او با شکستن قانون ابروهای برداشته و تمییز مخالفت کرد و هشتک جنبش ابروهای پیوسته یا «#UnibrowMovement» را رواج داد.

هدجی همیشه مورد اذیت و آزار همکلاسی هایش قرار می گرفت، از این رو اعتماد به نفس پایینی داشت. در حقیقت، مادرش بود که اعتماد به نفس دوباره را به او بازگرداند. سوفیا نیز تصمیم گرفت که ظاهر خودش را آن طور که هست دوست بدارد. از این رو او به مدل ابروهایش دست نزد و در نهایت با همان ظاهر طبیعی اش مورد توجه تمام دنیا قرار گرفت.

مدلی که با ابروهایش به شهرت رسید!

اگر چه سوفیا موهایش را رنگ و گاهی آرایش می کند اما هیچگاه به ابروهایش دست نزده است. او حتی رنگ ابروهایش را تیره نگه داشته تا بیشتر به چشم آیند.

انتهای پیام/