به گزارش پارس نیوز، 

با این مقدمه متوجه می شویم که در چهره و زیبایی شما دندان ها نقش مهمی را ایفا می کنند و به عنوان یک محافظ برای لبهایتان می باشند که تاثیر زیادی را نیز در وضعیت چهره شما دارند و شکل دهی به صورتتان را انجام میدهند. وقتی شما حرف بزنید یا لبخندی داشته باشید دندانهایتان نشان داده می شوند و همین موضوع می تواند زیبایی شما را اضافه کند یا سبب خراب شدن آن گردد. پس نتیجه می گیریم که باید دندان های داشته باشیم که علاوه بر داشتن شکل مناسب، فاصله ی متناسب و همچنین اندازه خوبی داشته باشند تا بتوانید در کنار دیگر اجزای صورت شما ، لبخندی جذاب و چهری دلنشین داشته باشید.

نقش ارتودنسی در زیبایی دندان ها

اردتونسی چیست؟ به صورت معمول شما زمانی که برای نخستین بار به متخصص ارتودنسی مراجعه می نمایید ، او شما را معاینه می کند و سپس مشکلات دندان هایتان را برای شما بازگو می نماید.

بعد از اینکه ویزیت دکتر اردتونسی به پایان رسید او تشخیص و کارکرد بر روی دندان هایتان را با شما در میان می گذارد. البته نباید فراموش کنید که وقتی از روی تمامی دندان های شما رادیو گرافی انجام شود دیگر پیش از اینکه براکت های اردتونسی صورت بگیرد ،تمامی مشکلاتی که در رابطه با دندان های شما می باشد برطرف خواهد شد.

 

اصلی ترین نقش دندان ها در زمان خرد کردن غذا و جویدن آن می باشد که سبب می شود روند ترکیب غذا با بزاق دهان به صورت سریع تر و بهتر صورت بگیرد. البته دندان ها به جز کمک به غذا نقش دیگری نیز دارند که می توان به تلفظ صحیح لغات اشاره نماییم. 

یکی از رایج ترین روش های که شما می توانید برای رسیدن به دندان های زیبا از آن استفاده نمایید، اردتودنسی می باشد که قطعا به عنوان بهترین روش به افرادی که دندان های صافی ندارند و به ترتیب نیستند توصیه می شود. اصلی ترین نقش ارتودنسی این است که دندان های شما را مرتب کند و همچنین موقعیت آنها را تغییر دهد.

داشتن دندان های زیبا و مرتب به شما کمک می کند تا به سلامت روحی و روانی خودتان کمک کنید و همچنین ایجاد اعتماد به نفس را در شما داشته است.

فراموش نکنید که داشتن دندان های سالم و زیبا می تواند سبب ایجاد اعتماد به نفس شما نیز گردد. اگر به دنبال متخصص ارتودنسی در غرب تهران هستید کلیک کنید.