به گزارش پارس نیوز، 

محمدحسین مهدویان کارگردان سینما، در خصوص چالش استعداد و امید که در صفحه شخصی خودش آغاز کرده و قصد دارد استعدادهای تازه ای را در عرصه بازیگری کشف کند، اظهار کرد: برای اکران های مردمی که به شهرهای مختلف می رفتیم، با درخواست‌های زیادی مواجه می‌شدیم که تقاضای ایجاد فضایی برای بروز و ظهور توانایی هایشان را داشتند. احساس کردم شاید بتوانم فرصتی را در اختیار آنها قرار دهم تا اگر شرایطش را داشته باشند، بتوانم از آنها در کارهایم استفاده کنم.

وی افزود: تصمیم گرفتم با قابلیت‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد، کمپینی را با عنوان منم بازی در صفحه شخصی خود راه‌اندازی کنم تا برای کسانی که فکر می کنند قابلیتی در عرصه بازیگری دارند، کاری انجام داده باشم.

کارگردان فیلم سینمایی لاتاری درباره روند این کار عنوان کرد: پس از ارسال فیلم ها و انتخاب اولیه، دو مرحله دیگر خواهیم داشت که در فضای مجازی اطلاع رسانی خواهم کرد.

کارگردان ایستاده در غبار همچنین در ادامه صحبت هایش درباره «ماجرای نیمروز 2» که پروانه ساخت آن را به تهیه کنندگی محمود رضوی دریافت کرده است، گفت: هنوز وارد مرحله پیش تولید نشده ایم و همچنان در مراحل ابتدایی هستیم.

 

انتهای پیام/