به گزارش پارس نیوز، 

اهواز یکی از کلان شهرهای ایران و با مساحت زیاد به عنوان وسیع ترین استان ایران شناخته شده است. اهواز هفتمین استان پرجمعیت کشور، مرکز خوزستان، مهد فرهنگ و دارای ساختار تاریخی غنی در طول زمان است.

اگر قصد سفر به این استان زیبا را دارید نقشه اهواز را تهیه کنید و عازم شوید. سفر به شهر اهواز با فرهنگ وسیع و تاریخی با قدمت شش هزار ساله هیجان سفر شما را دو چندان می کند. سفر به اهواز همانند سفر به دیگر کلان شهرهای کشور، نیازمند شناخت مکان های تاریخی، سیاحتی، علمی و ... است. بدین منظور قبل از بستن کوله بار خود «نقشه اهواز» را تهیه کنید. حتی اگر ساکن اهواز هستید بهتر است برای صرفه جویی در وقت نقشه اهواز را تهیه کنید.

قصد داریم در سفر همراه شما باشیم، می پرسید چگونه؟ با ما باشید تا نقشه اهواز، جزئیات دسترسی به آن را مروری بکنیم.

نقشه اهواز و راه های دستیابی به آن

گوگل مپ google maps

سفر به مکانی ناآشنا نیازمند همراهی مطمئمن و دقیق دارد تا در کوچه پس کوچه های آن کمک دست تان باشد. اینترنت بهترین همراه شما در این سفر است. اگر آشنایی جزئی با اینترنت و جستجو در صفحات آن را داشته باشید اصلا تنها نخواهید ماند. گوشی اندروید خود را باز کنید، وارد اینترنت شوید و نقشه اهواز را دانلود کنید. برای این منظور باید برنامه google maps  را در گوشی نصب کنید. حال با جستجوی شهر مورد نظر، نقشه آن با جزئیات کامل در درسترس شماست. گوگل مپ نسبت به نقشه های موجود در سایت های رسمی شهر اهواز نواقصی دارد اما باز مشکل شما را حل خواهد کرد. برای مثال حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. اگر دنبال خیابان ها و مراکز مهم هستید گوگل مپ به داد شما خواهد رسید ولی اگر جزئیات دقیق را می خواهید حتما سایر روش ها را امتحان کنید.

دانلود نقشه شهر اهواز گوگل مپ+ پی دی اف و GPS

نقشه شهر اهواز به صورت فایل PDF

یکی از روش های آسان برای تهیه نقشه اهواز، به صورت PDF است. فرمت پی دی اف چیست؟ چگونه می توان به آن دسترسی داشت؟ PDF فایلی است که مربوط به اسنادی مانند متن و عکس بوده و در سیستم های کامپیوتر خانگی و گوشی های هوشمند قابل استفاده است. برای استفاده نقشه PDF اهواز حتما باید برنامه پی دی اف در موبایل شما نصب شده باشد. نقشه به فرمت پی دی اف، این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد:

  • بعد از دانلود نقشه اهواز به صورت PDF ، دیگر نیازی به وجود اینترنت نیست.
  • با تایپ اسامی اماکن و مراکز مورد نظر به راحتی می توانید به مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
  • بزرگنمایی نقشه امکان پذیر است.
  • نقشه خطوط حمل و نقل درون شهری مانند اتوبوس های BRT مشخص شده است.
  • در فایل پی دی اف اطلاعات کلی نقشه موجود است و دسترسی به جزئیات چندان امکان ندارد.
  • نقشه غیر قابل تغییر است.

دانلود نقشه آفلاین اهواز

نقشه اهواز با GPS

پیشرفت تکنولوژی خدمات متنوعی برای کاربران ارائه می دهد. یکی از این وسایل سودمند گوشی های موبایل هوشمند است. اکثر موبایل های اندروید به سیستم GPS برای مسیریابی مجهز هستند. اینترنت خود را فعال کنید، نقشه اهواز را دانلود کنید. این نقشه به زبان فارسی است و با جزئیات مناسب شما را همراهی می کند. این نرم افزار امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

  • بعد از نصب این برنامه حتما اینترنت خود را فعال نگه دارید تا موقعیت محل مورد نظر خود را به راحتی پید اکنید.
  • بزرگنمایی نقشه با همراه جزئیات دقیق امکان پذیر است.
  • نقشه اهواز به راحتی در جهات مختلف قابلیت چرخش دارد.
  • نقشه خطوط مترو، اتوبوس های BRT
  • استفاده از مکان نمای GPS بدون نیاز با اینترنت
  • نمایش مکان فعلی شما در این نرم افزار امکان پذیر است.
  • نمایش نقشه به صورت انیمیشن متحرک بوده و با حرکت شما در طول مسیر نمایش داده می شود.

نقشه اهواز به صورت آنلاین

تراکم جمعیت و ترافیک سنگین شهرهای بزرگ یکی از معضلات زندگی در این مراکز است. داشتن اطلاعات کافی از مسیرهای مهم و مراکز تفریحی ، تاریخی کمکی است برای آن دسته از افرادی که قصد دارند در کوتاه ترین زمان ممکن ،سفر خود را به اتمام برسانند. حتی اگر ساکن شهر اهواز هستید داشتن نقشه کمک دست شما خواهد بود. یکی از مهم ترین کاربردهای نقشه، دسترسی به مسیرهای مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن است. تنها ابزار لازم داشتن موبایل هوشمند و دسترسی به اینترنت است. بدون اینکه نیاز به نرم افزار خاصی داشته باشید و به سادگی می توانید نقشه اهواز را به صورت آنلاین نگاه کنید.

دانلود نقشه شهر اهواز گوگل مپ+ پی دی اف و GPS

انتهای پیام/