به گزارش پارس نیوز، 

سامانه طرح نشریات اهدایی که امسال با اتخاذ رویکردهای جدید به صورت گسترده تر به کار خود ادامه می دهد طی اطلاعیه ای از مراکز فرهنگی-عمومی که  متقاضی دریافت نشریات این سامانه هستند خواست تا برای عضویت در سامانه طرح نشریات اهدایی از طریق تماس با شماره 88980228-021 نسبت به عضویت در طرح، اقدام نمایند.

بنابر اعلام سامانه طرح نشریات اهدایی، تنها در فروردین ماه امسال بیش از 206 هزار نسخه مجله برگشتی، در قالب این طرح، بسته بندی و به صورت رایگان در اختیار نهادهای فرهنگی - عمومی و سایر مراکز هدف قرار داده شد.

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، تقویت بنیه اقتصادی مجلات و کمک به مطالعه نشریات در اماکن فرهنگی-عمومی که توان خرید منظم نشریات را ندارند از سال 94 طرح خرید نشریات برگشتی را آغاز کرد. در این طرح، شماره های ماقبل آخر مجلات با قیمت تمام شده آنها خریداری و پس از بسته بندی، به صورت رایگان به مراکز مشخص شده شامل کتابخانه ها، کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایانه های مسافربری، خوابگاههای دانشجویی، زندان ها و ندامتگاه ها و کانون های اصلاح و تربیت، سالن انتظار بیمارستان ها و مراکز درمانی، کمپ های ترک اعتیاد، بهزیستی و... اهدا می شود.

 اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی پیشتر نیز اعلام کرده بود مجلاتی که در حوزه های سلامت، خانواده، کودک و نوجوان، ورزش و سرگرمی فعالیت می‌کنند، در اولویت خرید سامانه طرح نشریات اهدایی هستند.

انتهای پیام/