به گزارش پارس نیوز، 

مجید رجبی معمار تهیه کننده مستند «ترور سرچشمه» با بیان اینکه این فیلم در جشنواره سینما حقیقت نمایش داده شد، اظهار کرد: این فیلم هم اکنون آماده نمایش است و پروانه نمایش آن برای اکران گسترده صادر شده است.

وی افزود: هم اکنون در حال آماده سازی موارد تبلیغاتی هستیم و امیدواریم طی دو هفته آینده در سینماهای تعیین شده تهران و شهرستان ها اکران شود.

این تهیه کننده گفت: پس از اتمام اکران عمومی قصد داریم در شبکه نمایش خانگی و سیستم «وی او دی»نیز پخش کنیم و اگر صدا و سیما تمایل داشته باشد در تلویزیون نیز پخش می شود.

رجبی معمار درباره منحصر به فرد بودن«ترور سرچشمه» اظهار داشت: این فیلم از نظر فرم و محتوا مستندی بی نظیر، منحصر به فرد و ویژه است که درجریان فضای مستند نبوده است.

این تهیه کننده تصریح کرد: مستند «ترور سرچشمه» به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تهیه کنندگی من و کارگردانی محمد حسین مهدویان است که مخاطب با صحنه هایی ویژه با صحبت های افراد نزدیک به شهید بهشتی و اسنادی که تا بحال منتشر نشده مواجه می شود.

لازم به ذکر است؛ مستند «ترور سرچشمه» درباره‌ واقعه هفت تیر ماه و به شهادت رسیدن جمعی از رهبران حزب جمهوری در سال ۱۳۶۰ است. این مستند به بررسی این واقعه‌ تاریخی که به شهادت آیت‌الله سیّدمحمد بهشتی و ۷۲ تن از یارانش منجر شد، می‌پردازد.

انتهای پیام/