به گزارش پارس نیوز، 

در پیام تسلیت انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس آمده است:درگذشت غمبار دوست و پیشکسوت عرصه‌ روزنامه‌نگاری کشور جناب استاد اسدالله مشایخی بهت آور و درد انگیز بود . ایشان که از اوتاد و استوانه‌های پایدار انجمن روزنامه نگاران دفاع مقدس بود، پایداری نویس مردمانی بود که از سویدای جان سودای دفاع از سرزمین و ارزش‌های میهن را جهانی کردند .

مشایخی در قامت قلم زنی صادق و بی‌ادعا در سهل و صعب روزگار ، از شرافت قلم دل نبرید و هرگز به جیفه‌ی نام و نان ، کرامت و منعمی‌ ِ اندیشیدن و نویسا بودن برای ایمان اجتماعی را چشم پوشی نکرد . اگر چه در هیاهوی روزگار از چشم رهید ولی رها از بند روزگار تنها به کار حرفه‌ای دل بست . اکنون او نیست و در نزد خالق مطلق روزی می‌خورد اما بر ما و صاحب منصبان عالم رسانه  بود که در حیات آن عزیز قدر و منزلت بلندش را بزرگ می‌شمردند و می‌شمردیم و به قامت برفراز اندیشه و ایمانش ستایشگر می‌شدیم.

استاد اسدالله مشایخی رزم نویسی رنجدیده و بی‌داعیه بود که شکوفه کلمات را از بن جان می‌چید  و این انجمن به عنوان خانه‌ی ایمان ش بارها قدر و منزلت او را در مراسم رسمی ستوده بود . او در عرصه‌های نویسندگی ، داوری در مراحل عالی و خاطره‌گویی و غیر آن موفق و توانا بود . اما ای کاش داغ اجل بر جبین سرگذشت او نمی‌نشست و چراغ وجودش بر آستان زندگانی می‌تابید.

خدای غفور و رحیم  برای عفو و بخشش روح پر فتوح آن رفیق مشفق قلم مهربانی فرماید و یاد آن عزیز در الواح تاریخ جاویدان بماند.

انتهای پیام/