به گزارش پارس نیوز، 

 حضور مدیری در خندوانه برای مخاطبان شاید تا اندازه‌ای غافلگیرکننده بود؛ او که بی‌تردید به عنوان یکی از چند چهره اول طنز تلویزیونی ایران شناخته می‌شود و در کارهایش او را خندان و بامزه دیده‌ایم در خندوانه چهره‌ای آرام و شاید تا حدی تلخ از خود به نمایش گذاشت تا برخلاف پیش‌فرض‌هایی که این برنامه را پرشور و پر از خنده می‌دانستند خندوانه شب عید فطر نسبتا آرام پیش برود.

قهوه تلخ مدیری در خندوانه

مهران مدیری در خندوانه در پاسخ به سوال رامبد جوان درخصوص خندیدن در خواب‌هایش پاسخی عجیب داد. او گفت شش سال است که فقط کابوس می‌بیند؛ کابوس‌هایی وحشتناک که او حتی قادر به تعریف کردن آنها نیست و برای این مساله نزد روان‌شناس هم رفته‌است.

او خود را شخصیتی گوشه‌گیر و تلخ توصیف کرد و به جوان گفت: مدل و ذات من آدمی تلخ و گوشه‌گیر است و از وقتی یادم می‌آید همین شکلی بودم، البته این چیز بدی نیست و از این تنهایی و تلخی لذت می‌برم. اما شاید غافلگیرکننده‌ترین بخش گفت‌وگوی جوان و مدیری توصیف مدیری از دنیا بود. نگاه سیاه و تلخ کمدین مطرح دو دهه اخیر تلویزیون به دنیا، باعث تعجب رامبد جوان شد. مدیری گفت: در جهانی که پر از فقر و جنگ و حضور داعش، خشم، مشکلات اقتصادی است و شکل اروپا و خاورمیانه تغییر کرده است، دنیا ارزشی ندارد، وقتی ترامپ، حیوان و رئیس‌جمهور ایالات متحده است دیگر دنیا ارزش ندارد و زیبایی در آن وجود ندارد، به عقیده من بشر در سخت‌ترین دوران خودش از نظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... است.

حتی آمدن جناب خان به گفت‌وگوی مهران مدیری و رامبد جوان هم نتوانست حرارتی را که بینندگان منتظر آن بودند ایجاد کند و خندوانه شب عید فطر به‌رغم این‌که به قول معروف یک «آس» رو کرده بود چندان خنده‌دار نشد اما از یک وجه قابل تامل بود و آن هم این‌که برای برخی شباهت مهران مدیری به رابین ویلیامز، کمدین معروفی که درونی تلخ و افسرده داشت را تداعی کرد.


انتهای پیام/