به گزارش پارس نیوز، 

تیم امید ایران بعد از تعطیلی تمرین نوبت صبح امروز از ساعت ۱۸ در آکادمی فوتبال یک جلسه تمرین کرد. 

* بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به انجام فوتبال در نیمی از زمین بدون دروازه برای حفظ توپ و بالا بردن تمرکز پرداختند.

* دروازه‌بانان زیرنظر مربی خود به انجام برنامه‌های تمرینی پرداختند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان با حضور در آکادمی فوتبال تمرین امروز تیم امید را زیرنظر گرفت و میهمان ویژه این تمرین بود.

* حمید استیلی مدیر تیم امید بعد از یک روز غیبت در تمرین امروز حضور یافت و کار بازیکنان را زیرنظر گرفت.

* استیلی بعد از حضور قلعه‌نویی سمت او رفت و در کنار زمین با یکدیگر به خوش و بش پرداختند و تمرینات را از نزدیک نظاره کردند.

* برنامه پایانی تمرین به انجام فوتبال روی ۳ دروازه اختصاص داشت.

* زلاتکو کرانچار در پایان تمرین به سمت قلعه‌نویی آمد و با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.

* قلعه‌نویی در صحبت با کرانچار برای او آرزوی موفقیت کرد و از او خواست نگاهش به المپیک باشد و هدف اول او موفقیت در المپیک باشد و رقابت‌های آسیایی را به عنوان هدف دوم خود مدنظر داشته باشد. قلعه‌نویی همچنان به کرانچار عنوان کرد در فوتبال ایران استعدادهای زیادی وجود دارد. حضور او برای تیم امید یک وزنه است و در کنار حمید استیلی می‌تواند موفق شود و او امیدوار است که تیم امید هم مثل تیم بزرگسالان نتیجه خوبی بگیرد. ما هم باید مثل کشورهایی که برای فوتبال برنامه‌ریزی دارند، برنامه بلندمدتی داشته باشیم. دیگر وقت صعود کردن تیم امید است.

* قلعه‌نویی به کرانچار اعلام کرد که برای توضیح در مورد شرایط بازیکنان سپاهان با او صحبت خواهد کرد.

*چند تن از هواداران تیم  امید از جمله قائدی به سمت قلعه نویی آمدند و قلعه نویی هم با آن‌ها صحبت کرد و به بازیکنان گفت که استیلی از بازیکنان بزرگ فوتبال بوده و از تجربیات او استفاده کنید.

 

انتهای پیام/