به گزارش پارس نیوز، 

دایان ویست بازیگر برنده اسکار فیلم «هنا و خواهرانش» و مایکل پنیا برای بازی در جدیدترین پروژه سینمایی کلینت ایستوود قرارداد بستند. پیش از این، حضور بردلی کوپر هم در این فیلم که محصول استودیوی برادران وارنر است قطعی شده بود. این درام جنایی با نام «The Mule» دومین همکاری کوپر و ایستوود بعد از «تک‌تیرانداز امریکایی» به شمار می‌رود. ایستوود 88 ساله قصد دارد علاوه بر کارگردانی، خودش هم در مقابل دوربین ایفای نقش کند که اولین نقش‌آفرینی او از سال 2012 به این سو محسوب می‌شود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، این پروژه سینمایی بر اساس یکی از مقالات مجله نیویورک تایمز نوشته سم دلنیک ساخته خواهد شد. این مقاله که در سال 2014 به چاپ رسید، ماجرای فردی به نام ارل استون (ایستوود) را دنبال می‌کند، کسی‌که در هشتاد سالگی ورشکسته و تک و تنها شده و ناگهان شغلی به راحتی آب خوردن بهش پیشنهاد می‌شود، چون فقط لازم است رانندگی کند. با این حال، ارل نادانسته به عنوان پیک مواد مخدر با یک کارتل مکزیکی قرارداد امضا کرده و به این ترتیب، وارد محدوده کالین بیتس (کوپر) مامور پرخاشگر و جاه‌طلب اداره مبارزه با مواد مخدر می‌شود.

ویست 77 ساله قرار است در نقش همسر سابق استون مقابل دوربین برود و پنیا در نقش یک مزدور آدمکش ظاهر خواهد شد. نیک شنک که زمانی فیلمنامه «گرن تورینو» را برای ایستوود نوشته بود، این بار نیز به عنوان فیلمنامه‌نویس پروژه با فیلمساز کهنه‌کار هالیوود همکاری کرده است.

پنیا بازیگر 42 ساله امریکایی به زودی در فصل جدید «نارکوها» ظاهر خواهد شد و به تازگی هم در فیلم «12 نیرومند» محصول وارنرها مقابل دوربین رفته است. او فیلم ابرقهرمانی «مرد مورچه‌ای و زنبورک» را آماده اکران دارد.

انتهای پیام/