به گزارش پارس نیوز، 

به نوشته ورایتی، خط داستانی این مقدمه هزاران سال پیش از وقایع «بازی تاج و تخت» اتفاق می‌افتد. سریال گلدمن به ترتیب زمانی وقایع سقوط دنیا از عصر طلایی قهرمانان تا ظلمت شب را روایت می‌کند. و فقط یک نکته قطعی است: از رازهای هولناک تاریخ وستروس گرفته تا منشاء حقیقی وایت واکرها، از رمز و راز شرق گرفته تا افسانه استارک‌ها – داستان هیچ کدام آن چیزی نیست که تصور می‌کنیم می‌دانیم.

گلدمن نگارش داستان این مقدمه را با همکاری جورج آر. آر. مارتین به انجام رسانده است. گلدمن و مارتین هر دو در نوشتن داستان این مقدمه با یکدیگر همکاری کرده و سپس گلدمن خودش به تنهایی نگارش متن سریال را به انجام رسانده است. او همچنین به عنوان سازنده این سریال فعالیت خواهد داشت. گلدمن و مارتین به همراه دنیل زلمان و وینس جراردیس تهیه‌کننده اجرایی «بازی تاج و تخت» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در تولید پروژه جدید اچ بی او مشارکت خواهند داشت.

گلدمن فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل بریتانیاست. او نگارش فیلمنامه دو قسمت از مجموعه سینمایی «مردان ایکس» و همچنین «کینگزمن: سرویس مخفی» و دنباله‌اش «محفل طلایی» را در کارنامه دارد و برای نوشتن فیلمنامه «کینگزمن 3» هم قرارداد بسته است. علاوه بر این، گلدمن قرار است با نگارش فیلمنامه «پری دریایی کوچک» در پروژه بازسازی این انیمیشن کلاسیک مشارکت کند. او چندین عنوان کتاب غیر داستانی پرفروش را هم در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

خبر قطعی شدن ساخت اولین مقدمه این سریال اولین بار از سوی هواداران مشتاقی رسانه‌ای شد که بی‌صبرانه در انتظار فصل هشتم و پایانی «بازی تاج و تخت» هستند و پخش آن به تابستان 2019 موکول شده است.

انتهای پیام/