به گزارش پارس نیوز، 

هادی حجازی فر نوشت:

سلام امیر جان . حالِ الانِ تو بیشتر اندوه هست تا عصبانیت . اندوه از بابت گره زدنِ رویایی جمعی به پدیده ای همچون فوتبالِ ملی . بلی ، ما هم مثلِ تو دل بستیم به شادی و حتی غمِ جمعی که مدتهاست جُز فوتبال در عرصه دیگری تجربه اش نکرده ایم .

 

آیا مغز و گوشی !! که تحمّل کمی شوخیِ غیر رسمی را ندارد و چنین کلمات و برخوردی پَس می اندازد ، میتواند مُعجزه خلق کند ؟

من میدانم که ناراحتیِ الانِ تو و منِ شهروند ، ناشی از شوکِ کلمه چیدَن و جمله بندیِ بخشی (بخش کوچکی) از ابزارِ این رویاست و خلقِ یک سوال بزرگ ( و کمی ناامیدی زودتر از موعد ) : آیا مغز و گوشی !! که تحمّل کمی شوخیِ غیر رسمی را ندارد و چنین کلمات و برخوردی پَس می اندازد ، میتواند مُعجزه خلق کند ؟ حتی اگر بُکُند که نمی کند ، پا برجا و زایا خواهد بود ؟ راستش من در این بی هوایی و کَم هوایی تو را ترجیح میدهم به هر اتفاقِ ناممکنی که ایشان بخواهد خَلق کند . همینقدر واضح ! تو بی شَک در تمامِ این سالها به گسترهِ طنز و شوخیِ ما که آدم جز با گوشِ عمه اش نمیتواند شوخی کند افزوده ای . ما لبخندهایِ دیر به دیر و کج و معوَجمان را از سالها پیش به تو مدیونیم . از همان روزها و شب هایی که اسم امیر مهدی ژوله بی سر و صدا ، لایِ اسم های ناشناسِ تیتراژ گُم میشد .

پ.ن : آقا ژوله جان ! گوشِ بنده در خدمتِ شماست . اگر موردِ پسند بود شوخی کن باهاش ، بکِشِش ، سوراخش کن ، بِکَن بنداز دور . اصلا فک کن گوشِ خودته .در این حد

پ.ن۲ : این اتفاق ، دلایلِ من برایِ ترکِ این رسانه ِشخصی را تقریبا تکمیل کرد . خزیدن تویِ بی خبری و وَر رفتنی دوست داشتنی با رویاها

پ.ن ۳: امیدوارم با برد و صعود همراه باشه بازی ها و دوستان مدنظر از روی نیمکت شاهد این پیروزی باشند و ما هم از ته دل عربده بکشیم و گُل گُل بکنیم.

حمایت هادی حجازی فر از ژوله

حمایت هادی حجازی فر از ژوله


انتهای پیام/