به گزارش پارس نیوز، 

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری سخنران و کارشناس علوم دینی و قرآنی درخصوص فضیلت و تاثیر لیالی قدر در زندگی ما انسان ها، گفت: شب های قدر از جمله بهترین شب های سال است. البته ما در روایات یک شب قدر بیشتر نداریم و مابقی لیالی احتمال می رود که شب قدر باشد. این شب استثنایی ترین شب سال محسوب می شود و هر فردی در شب به خصوص به طور حتم برنامه ریزی های استثنایی هم برای بهتر برگزار کردن آن دارد.

وی در ادامه با تاکید بر فضیلت لیالی قدر، بیان کرد: افراد در شب استثنایی تمرکز و تفکر دارند و دقت می کنند که یک لحظه آن را نیز از دست ندهند، چون که این یک شب معادل 80 سال و هزاران سال عمر است.

این کارشناس علوم دینی و قرآنی افزود: در اعمال منسوب به شب قدر، سه کار سفارش شده است؛ ابتدا آنکه در دعاهایمان گذشته خود و کسانی که منتسب به ما هستند از گناهان پاک شود، «تطهیر»؛ این شب عزیز را در معیت امام زمان (عج) باشیم و با حضور ایشان زندگی خود را نورانی و بهشتی کنیم، به عقیده من حتی شده برای یک شب زندگی بهشتی را تجربه کنیم. همچنین در این شب کاری کنیم که آینده زندگیمان را تضمین کرده باشیم، تا زیر سایه دین و براساس آیات الهی و ولایت زندگی سعادتمندی داشته باشیم. که البته اگر این سه کار انجام شود، ما بالاترین بهره را از این شب عزیز برده ایم.

 

 
 

 

انتهای پیام/