به گزارش پارس نیوز، 

«برایان دی‌پالما» اعلام کرد در حال نگارش فیلمنامه‌ای ترسناک بر اساس زندگی «هاروی واینستین» تهیه‌کننده جنجالی هالیوود است.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، «برایان دی‌پالما» کارگردان شناخته‌شده هالیوودی که ساخت فیلم‌هایی چون «صورت‌زخمی» و «کری» را در دهه‌های 1970 و 19870 میلادی در کارنامه سینمایی خود دارد گفت پرونده مربوط به «هاروی واینستین» تهیه‌کننده بانفوذ آمریکایی را که با مجموعه‌ای از جرایم آزار و اذیت جنسی و تجاوز روبه‌رو شده است با دقت دنبال می‌کند و درصدد است فیلمی بر این اساس بسازد که اثری ترسناک درباره یک تجاوزگر جنسی در سینماست.

«واینستین» هفته گذشته و پس از شکایت بیش از 80 زن به اتهام تجاوز، آزار و اذیت جنسی و سوء استفاده خود را به پلیس نیویورک تحویل داد و فرآیند قضایی رسیدگی به جرایم او آغاز شده است.

فیلمی درباره آزار جنسی: روایت ترسناک «دی‌پالما» از تهیه‌کننده بدنام هالیوودی
«دی پالما» 77 ساله در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه عنوان کرده که بسیاری از افرادی را که در این ماجرا درگیر هستند می‌شناسد و داستان‌های آنها را در طول این چندین سال شنیده است. وی همچنین گفته کارگردانان باید اعتماد بازیگران را جذب کنند و اگر اتفاقی تنها به سبب شهوت و شکم‌پرستی روی دهد از دید من بدترین اتفاق ممکن است.

«دی پالما» متولد 11 سپتامبر ۱۹۴۰، کارگردانی را با فیلم «جشن عروسی» در سال 1963 آغاز کرد؛ جایی که «رابرت دنیرو» 20 ساله اولین نقش سینمایی‌اش را ارائه داد.

او در سال 1967 با ساخت فیلم روانشناختی و ترسناک «کاری» با بازی «سیسی اسپاسک» و براساس رمان نوشته «استفن کینگ» به اولین موفقیت خود در عرصه سینما دست یافت.

این کارگردان 77 ساله تاکنون بیش از 20 فیلم ساخته است که از میان آنها می‌توان به «تسخیرناپذیران» با بازی «دنیرو»، «کوین کاستنر» و «شین کانری»، فیلم «ماموریت غیرممکن» با بازی «تام کروز» و همچنین فیلم معروف «صورت‌زخمی» و «راه کارلیتو» با نقش‌آفرینی «آل پاچینو» اشاره کرد.

او در سال 1968 برای ساخت فیلم «تبریکات» موفق به کسب خرس نقره‌ای جشنواره برلین شد، با فیلم «Redacted» در سال 2007 شیر نقره‌ای ونیز را کسب کرد و در سال 2015 نیز جایزه فیلمساز سال را از جشنواره ونیز دریافت کرد.