به گزارش پارس به نقل از مشرق، گفتنی است این برنامه فردا(سه شنبه ۶ خرداد) ساعت ۲۳:۱۵ با اجرای نادر طالب زاده با هدف تحلیل و بررسی اسلام هراسی و اسلام گرائی به مدت۹۰ دقیقه روی آنتن می رود.


شایان ذکر است " پروفسور مایکل جونز "، از رهبران مسیحی آمریکا و منتقد سینمای هالیوود و نویسنده کتابی است که نشان داده تمام حرکت‌ها و جریان‌های انحرافی و ضداخلاقی در جهت فروپاشی خانواده از سوی صهیونیست‌ها و نفوذ و سیطره آنها بر هالیوود شکل گرفته است. همچنین " کوین برت " استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانسین، مولفِ آثار متعدد، پژوهشگر مسائل مربوط به حملات ۱۱ سپتامبر، کارشناس ارشد مسائل سیاسی و یکی از موسسین انجمن اتحادیه مسلمان مسیحی - یهودی است، که بارها شبکه های Foxو CNN, PBS با وی مصاحبه نموده اند. گفتنی " رادنی شکسپیر " نیز از اقتصاد دانان برجسته و تحلیلگر سیاسی و از کارشناسان ثابت شبکهRussia Today است.

یاد آور می شود همایش بین المللی پیامبر اکرم(ص) که با موضوع طراحی نشانه نوشته " محمد رسول الله " از سوم خرداد آغاز به کار کرده است، به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با هدف استفاده از ظرفیت پژوهشگران، متفکران، نویسندگان و هنرمندان داخلی و بین‌المللی برای مقابله با اهانت‏های فرهنگی، هنری و سینمایی به اسلام و پیامبر(ص) برگزار می‌گردد