به گزارش پارس نیوز، 

ا مرکز یزد , فرمانده قرار گاه منطقه ای حضرت سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه با تجلیل ازمجاهدت ها و دلاور مردی های این سردار سرافراز در دوران دفاع مقدس و منطقه کردستان گفت مردم کردستان هرگز حماسه های این مرد بزرگ را فراموش نخواهند کرد .

سردار استکی با اشاره به دسیسه دشمنان برای تجزیه کردستان بعد از پیروزی انقلاب گفت سربلندی و سرافرازی امروز کردستان مدیون مقاومت و حماسه های  مردم قهرمان کرد و فرماندهان شجاعی چون شهید حاج حسین فیض است .

وی اشاره کرد :  امروز افتخار ما این است که نشان مقاومت توانسته است در بسیاری از کشورهای دنیا استقلال و بیداری را برای ملتها به ارمغان اورد و این  درسی است که مجاهدان و حماسه افرینانی چون حاج حسین فیض به مردم اموختند .

همرزم این شهید سرافراز همچنین  به گوشه هایی از خصوصیات اخلاقی سردار شهید فیض پرداخت و گفت شهید فیض انسانی ارزشمند ,با اخلاق ,مخلص و مقاوم , متواضع و مردم دار , بابصیرت و مطیع امر ولایت بودو هرگز خدمت به مردم را با هیچ چیز عوض نکرد .

حجه الاسلام معزالدینی  امام جمعه موقت یزد هم در این مراسم با اشاره به مجاهدات این فرمانده دلیر دوران دفاع مقدس از شهید فیض بعنوان نماد اخلاق, تواضع, فروتنی و خدمت به مردم  یاد کرد و افزود این شهید والامقام بعنوان فاتح میدان اخلاق و ادب  با سلاح اخلاق بسیاری از راهها را بازکرد و مردم کردستان هرگز تلاش ها و حماسه های این مرد بزرگ را  از یاد نخواهند برد .

 

 
انتهای پیام/