به گزارش پارس نیوز، 
این خواننده ترکیه ای پس از اجرا در شهرهای کشور ترکیه، به آلمان و هلند می‌رود و تیرماه در پایتخت ایران به اجرای برنامه می پردازد. یالچینتاش، خواننده پاپ نسل جوان ترکیه با برگزاری کنسرت خود در ایران پنجمین خواننده ترکیه‌ای است که در کشورمان آثارش را برای مخاطبان موسیقی ترک زبان اجرا می‌کند.

این خواننده محبوب ترکیه در صفحه اجتماعی خود در خصوص سفر به ایران گفت: در فضای مجازی از طرف ایرانیان کامنت‌های مثبت زیادی دریافت کرده‌ام، فکر می‌کنم این کنسرت از بهترین کنسرت های عمرم باشد.

کیان محمدی‌ها تهیه کننده کنسرت‌‌های ایران الیاس یالچینتاش در گفتگو با رسانه «نوا» گفت: ما پیش از سال نو و در ماه‌های باقی مانده مراحل اداری کسب مجوز از نهادهای ذی صلاح را طی می‌کنیم تا به امید خدا در اوایل سال ۹۶ بتوانیم الیاس را برای برگزاری کنسرت به ایران بیاوریم.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به محتوای قطعات الیاس و اینکه عاشقانه‌های او همیشه ممیزی‌های اخلاقی را رعایت کرده، تصمیم گرفتیم او را برای کنسرت به ایران بیاوریم. همچنین موفقیت چندین قطعه او در ایران این نکته را تایید می‌کند که پیوندی حسی و ناگسستنی بین مردم در همه کشورها وجود دارد.

محمدی‌های در پایان تشریح کرد: در صورت فراهم شدن شرایط الیاس در چند شهر دیگر ایران نیز به اجرای برنامه می‌پردازد که لازمه این اتفاق علاوه بر صدور مجوز، فراهم شدن شرایط کیفی مناسب برای برگزاری کنسرت است.

گفتنی است، پیش از این مهدی یغمایی قطعه içimdeki duman را در قطعه «اگه بد شد» بازخوانی کرده بود.


انتهای پیام/