به گزارش پارس نیوز، 

مرکز یزد مراسم تشییع باشکوه سردار جانباز حاج سید حسین فیض اردکانی با حضور گسترده مردم و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

در این مراسم  که با حضور جمعی  از مسولان کشور , استان وشهرستان اردکان در اردکان برگزارشد  پیکر پاک این سردار دوران دفاع از مقابل منزلش تشییع ودرگلزار شهدای این  شهرستان در کنار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

  سردار سیدحسین فیض اردکانی، در دوران هشت سال دفاع مقدس، فرمانده  سپاه کردستان و همینطور تیپ الغدیر یزد بود که دو روز پیش و بر اثر بیماری و جراحات باقیمانده از دوران جنگ تحمیلی، دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

 

 
 
 
وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر وداع با سردار شهید فیض اردکانی+فیلم وتصاویر
 

انتهای پیام/